About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Sevim Aşiroğlu
Asst. Prof. Dr.
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Publication
13
Review
4
CrossRef Cited
35
TR Dizin Cited
7
13
Publication
4
Review
35
CrossRef Cited
7
TR Dizin Cited
0000-0002-6528-4177
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Institution
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popular Publications
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2016 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.232429
CITED
8
FAVORITE
4
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3469
8
CITED
4
FAVORITE
3469
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Eğitim Programları ve Öğretimde Karma Yönteme Dayalı Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2020 ,
Academia Journal of Educational Research
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1759
0
CITED
3
FAVORITE
1759
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Program Tasarısı Uygulamalarının İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2019 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2064
0
CITED
2
FAVORITE
2064
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of the Flipped Classroom Model Applied in the Research Methods Course in Post-graduate Programs on Students / Lisansüstü Programlarda Araştırma Yöntemleri Dersinde Uygulanan Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2023 ,
e-International Journal of Educational Research
DOI: 10.19160/e-ijer.1291995
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
727
0
CITED
1
FAVORITE
727
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
The Effects of the Flipped Classroom Model Applied in the Research Methods Course in Post-graduate Programs on Students / Lisansüstü Programlarda Araştırma Yöntemleri Dersinde Uygulanan Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2023 ,
e-International Journal of Educational Research
DOI: 10.19160/e-ijer.1291995
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
727
1
FAVORITE
727
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Relationships Between Mathematics Teachers’ TPACK and Their Attitudes Towards Distance Education
Authors:
Sema Organ Ulus
,
Sevim Aşiroğlu
Published: 2022 ,
Harran Education Journal
DOI: 10.22596/hej.1137577
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
524
0
FAVORITE
524
TOTAL DOWNLOAD COUNT
DÜZELTME: AKTİF ÖĞRENME TEMELLİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ETKİNLİKLERİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Authors:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
, Kemal Duruhan
Published: 2021 ,
Journal of Social Sciences Institute
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
531
0
FAVORITE
531
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Evaluation of Blended Learning Activities Applied in the Course of Program Development in Guidance According to Student Opinions
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2021 ,
Journal of Research in Education and Society
DOI: 10.51725/etad.792089
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1080
0
FAVORITE
1080
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıkları ile Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Authors:
Veda Beyza Çeliker
,
Sevim Aşiroğlu
Published: 2020 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1342
0
FAVORITE
1342
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Eğitim Programları ve Öğretimde Karma Yönteme Dayalı Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2020 ,
Academia Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1759
3
FAVORITE
1759
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Program Tasarısı Uygulamalarının İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2019 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2064
2
FAVORITE
2064
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMENLİK PROGRAMLARINA GİRİŞTE ÖĞRENCİ BAŞARISINDAKİ DEĞİŞİMLER
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1325
0
FAVORITE
1325
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Examining of Preservice Teachers' Performance Preparing Lesson Plan
Authors:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Published: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12657
0
FAVORITE
12657
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effect of Writing Circle Technique on Prospective Teachers’ Creative Thinking Skills
Authors:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Published: 2018 ,
Inonu University Journal of the Graduate School of Education
DOI: 10.29129/inujgse.439757
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1229
0
FAVORITE
1229
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretim Konusundaki Öz-yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Authors:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
Published: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282393
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2421
0
FAVORITE
2421
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2016 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.232429
FAVORITE
4
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3469
4
FAVORITE
3469
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profilleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Authors: Servet Demir,
Sevim Camuzcu
, Celal Yiğit
Published: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2772
0
FAVORITE
2772
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Academia Journal of Educational Research
e-International Journal of Educational Research
e-Kafkas Journal of Educational Research
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Education Journal
Inonu University Journal of the Graduate School of Education
Journal of Research in Education and Society
Journal of Social Sciences Institute
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Usak University Journal of Educational Research
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Reviews
Academia Journal of Educational Research
e-International Journal of Educational Research
Instructional Technology and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Publications
The Relationships Between Mathematics Teachers’ TPACK and Their Attitudes Towards Distance Education
Authors:
Sema Organ Ulus
,
Sevim Aşiroğlu
Published: 2022 ,
Harran Education Journal
DOI: 10.22596/hej.1137577
CITED
5
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
524
5
CITED
0
FAVORITE
524
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Examining of Preservice Teachers' Performance Preparing Lesson Plan
Authors:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Published: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
CITED
10
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12657
10
CITED
0
FAVORITE
12657
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effect of Writing Circle Technique on Prospective Teachers’ Creative Thinking Skills
Authors:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Published: 2018 ,
Inonu University Journal of the Graduate School of Education
DOI: 10.29129/inujgse.439757
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1229
1
CITED
0
FAVORITE
1229
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretim Konusundaki Öz-yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Authors:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
Published: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282393
CITED
11
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2421
11
CITED
0
FAVORITE
2421
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Authors:
Sevim Aşiroğlu
Published: 2016 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.232429
CITED
8
FAVORITE
4
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3469
8
CITED
4
FAVORITE
3469
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour