Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevim Aşiroğlu
Yrd. Doç. Dr.
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
7
13
Yayın
5
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0002-6528-4177
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.232429
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
10
ATIF
4
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programları ve Öğretimde Karma Yönteme Dayalı Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1837
0
ATIF
3
FAVORİ
1837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Program Tasarısı Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
0
ATIF
2
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Programlarda Araştırma Yöntemleri Dersinde Uygulanan Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri / The Effects of the Flipped Classroom Model Applied in the Research Methods Course in Post-graduate Programs on Students
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1291995
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
ATIF
1
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lisansüstü Programlarda Araştırma Yöntemleri Dersinde Uygulanan Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri / The Effects of the Flipped Classroom Model Applied in the Research Methods Course in Post-graduate Programs on Students
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1291995
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
1
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ile Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Sema Organ Ulus
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1137577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
0
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜZELTME: AKTİF ÖĞRENME TEMELLİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ETKİNLİKLERİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
, Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberlikte Program Geliştirme Dersinde Uygulanan Karma Öğrenme Etkinliklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.792089
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıkları ile Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veda Beyza Çeliker
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programları ve Öğretimde Karma Yönteme Dayalı Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1837
3
FAVORİ
1837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Program Tasarısı Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
2
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK PROGRAMLARINA GİRİŞTE ÖĞRENCİ BAŞARISINDAKİ DEĞİŞİMLER
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12808
0
FAVORİ
12808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Çemberi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.439757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretim Konusundaki Öz-yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2494
0
FAVORİ
2494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.232429
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
4
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profilleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Servet Demir,
Sevim Camuzcu
, Celal Yiğit
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2822
0
FAVORİ
2822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ile Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Sema Organ Ulus
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1137577
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
5
ATIF
0
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12808
10
ATIF
0
FAVORİ
12808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Çemberi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.439757
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
1
ATIF
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretim Konusundaki Öz-yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevim Camuzcu Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282393
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2494
11
ATIF
0
FAVORİ
2494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları İle Bilimsel Araştırma Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.232429
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
10
ATIF
4
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat