Sevda Koç Akran profil resmi
Sevda Koç Akran Doç. Dr. Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın 41 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 69
41 Yayın
15 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
69 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Kurum

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Popüler Yayınları

Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç , Abdulaziz Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2397

0

2

2397

0

2

1163

2

2

2183

1

2

1788

Yayınlar

0

24

1

428

2

1163

1

2150

0

667

Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1743

1

1743

0

2841

0

988

0

790

0

941

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

0

626

1

3947

0

1022

1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 786

0

786

0

1991

2

2183

0

407

Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Abdurrahman Koyuncu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2562

1

2562

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2809

0

2809

0

12178

0

1124

0

6656

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1033

0

1033

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1722

1

1722

0

5498

Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz Gürbüztürk, Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
DOI: 10.18039/ajesi.454652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2305

0

2305

The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar: Sevda Koc Akran , Burhan Uzum
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 552

0

552

0

4383

0

1793

2

2397

1

2406

0

976

Yayınlar

2

0

343

1

2

1788

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

1

0

626

2

2

2183

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2809

4

0

2809

1

0

1273

Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12178

9

0

12178

1

0

1124

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1033

1

0

1033

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1722

4

1

1722

Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5498

4

0

5498

Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4383

3

0

4383

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.