Sevda Koç Akran profil resmi
Sevda Koç Akran Doç. Dr. Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın 41 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 37 TR Dizin Atıf 67
41 Yayın
17 Hakemlik
37 CrossRef Atıf
67 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Popüler Yayınları

3

2

2294

0

2

1348

Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç , Abdulaziz Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2462

0

2

2462

1

2

1930

0

1

5060

Yayınlar

0

217

1

564

2

1348

1

2465

0

711

Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2191

1

2191

0

3140

0

1072

0

880

0

1007

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 697

0

697

1

5060

1

1127

1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 867

0

867

0

2170

2

2294

0

483

Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Abdurrahman Koyuncu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2690

1

2690

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2895

0

2895

0

12586

0

1213

0

6868

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1091

0

1091

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1849

1

1849

0

6069

Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz Gürbüztürk, Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
DOI: 10.18039/ajesi.454652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2452

0

2452

The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar: Sevda Koc Akran , Burhan Uzum
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

0

598

0

4806

0

1844

2

2462

1

2512

0

1048

Yayınlar

2

0

432

1

2

1930

1

0

1007

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 697

1

0

697

3

2

2294

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2895

4

0

2895

1

0

1360

Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12586

10

0

12586

1

0

1213

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1091

2

0

1091

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1849

4

1

1849

Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6069

4

0

6069

Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4806

3

0

4806

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.