Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sevda Koç Akran
Sevda Koç Akran
Doç. Dr.
Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın
40
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
3
40
Yayın
15
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0003-4205-0148
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyografi
Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Kurum
Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Popüler Yayınları
ORTAOKUL 7. SINIF MATEMATİK DERSİNDE KUANTUM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞ ÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Bahar Bakır,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-441478
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
1
ATIF
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç
, Abdulaziz Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2362
0
ATIF
2
FAVORİ
2362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler ve Yöneticilerin Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışmana İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Sevda Koç Akran
, Burcu Köker Çirkin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.975655
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
0
ATIF
2
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sevda Koç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
0
ATIF
1
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL GELİŞİM MODELİ PROJESİNDEN BEKLENTİLER: OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
0
ATIF
1
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Yazı Çemberi Tekniğiyle Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersindeki Temel Kavramlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Tuba Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1295727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
319
0
FAVORİ
319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metaforik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Gülbahar Şen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çift Anadal Programına İlişkin Görüşlerinin Öğrenme Süreç Modeli İle İncelenmesi / Examination of Teacher Candidates' Opinions on the Double Major Program by the Learning Process Model
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1190947
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin “Uzaktan Eğitim ile Matematik Öğrenme” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Sevda Koç Akran
,
Esra Can
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1088747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının" Hibrit Eğitim" Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2154
0
FAVORİ
2154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler ve Yöneticilerin Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışmana İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Sevda Koç Akran
, Burcu Köker Çirkin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.975655
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
2
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev Ödeviyle İlgili Makale ve Tezlerin Sistematik Analizi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1996
1
FAVORİ
1996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Caricature-based Applications on the Preschool Children’s Emotional Intelligence
Yazarlar:
İnci Kocaman Gelir
,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
1
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flipped Öğrenme Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Fatih Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1335
1
FAVORİ
1335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Etkinlikler Modülüyle Öğrencilere Kazandırılan Değerler: Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Vildan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2704
0
FAVORİ
2704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Porphyrios Ağaç Temelli Uygulamalarla Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersindeki Temel Kavramların Öğretimi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ Z KUŞAKLARIN EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ: JEAN JACQUES ROUSSEAU’NUN “EMİLE YA DA EĞİTİM ÜZERİNE” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.731696
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1729
1
FAVORİ
1729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Öğretmenler Odası Tasarımı Modeline Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FLİPPED ÖĞRENME UYGULAMASININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Fatih Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.738920
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman Gelir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.721829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL GELİŞİM MODELİ PROJESİNDEN BEKLENTİLER: OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
1
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL ZEKÂLARIYLA ÖZ YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Bahar Bakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Eleştirel ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Hatice Melike Babaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1550
0
FAVORİ
1550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görselleştirmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Çocuklarinin Duygusal Zeka Düzeyine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF MATEMATİK DERSİNDE KUANTUM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞ ÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Bahar Bakır,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-441478
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Layered Curriculum in Problem Solving Skills of Students in Science and Technology Course
Yazarlar:
Sevda Koc Akran
,
Oguz Gurbuzturk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.1.147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşümsel Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Bilişötesi Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Ekrem Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Abdurrahman Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2493
1
FAVORİ
2493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2752
0
FAVORİ
2752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11987
0
FAVORİ
11987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Çemberi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.439757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN VE VELİLERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDAKİ VELİ TOPLANTILARINA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6572
0
FAVORİ
6572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
1
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.384847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5138
0
FAVORİ
5138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz Gürbüztürk,
Sevda Koç Akran
, Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.454652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
0
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar:
Sevda Koc Akran
, Burhan Uzum
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
515
0
FAVORİ
515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.373216
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4235
0
FAVORİ
4235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM BOYU ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1767
0
FAVORİ
1767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE BASAMAKLI ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMASININ ÖĞRENCİLERİN BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIKLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1794
0
FAVORİ
1794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç
, Abdulaziz Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2362
2
FAVORİ
2362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sevda Koç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
1
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oğuz Gürbüztürk** Sevda Koç*** H. Melike Babaoğlu
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Sevda Koç
,
H. Melike Babaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Sciences
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Educational Methodology
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Meslek Lisesi Öğrencilerinin “Uzaktan Eğitim ile Matematik Öğrenme” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Sevda Koç Akran
,
Esra Can
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1088747
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
1
ATIF
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ Z KUŞAKLARIN EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ: JEAN JACQUES ROUSSEAU’NUN “EMİLE YA DA EĞİTİM ÜZERİNE” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.731696
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1729
1
ATIF
1
FAVORİ
1729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman Gelir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
1
ATIF
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF MATEMATİK DERSİNDE KUANTUM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞ ÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Bahar Bakır,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-441478
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
1
ATIF
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşümsel Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Bilişötesi Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Ekrem Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506469
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
1
ATIF
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2752
4
ATIF
0
FAVORİ
2752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Aşiroğlu
,
Sevda Koç Akran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11987
9
ATIF
0
FAVORİ
11987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Çemberi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.439757
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
1
ATIF
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
1
ATIF
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
4
ATIF
1
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5138
4
ATIF
0
FAVORİ
5138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar:
Sevda Koç Akran
, İnci Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4235
3
ATIF
0
FAVORİ
4235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat