Sevda KOÇ AKRAN Doç. Dr. Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın 38 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 3
38 Yayın
12 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Biyografi

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Kurum

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Popüler Yayınları

Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda KOÇ, Abdulaziz ÇELİK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2215

0

ATIF

2

FAVORİ

2215

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN, Merve ACIDEMİR, Şevval ULUDAĞ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1423

2

ATIF

1

FAVORİ

1423

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1750

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2022

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

158

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1276

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev Ödeviyle İlgili Makale ve Tezlerin Sistematik Analizi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

0

ATIF

1

FAVORİ

1084

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

308

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

0

ATIF

1

FAVORİ

870

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

983

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1744

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

725

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1405

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

719

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , İnci KOCAMAN GELİR
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 430

1

ATIF

0

FAVORİ

430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2741

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

610

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

0

ATIF

0

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1409

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1750

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

231

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , Elham ÖZDEMİR
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2454

4

ATIF

0

FAVORİ

2454

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

988

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , Abdurrahman KOYUNCU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2136

0

ATIF

1

FAVORİ

2136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10182

6

ATIF

0

FAVORİ

10182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

808

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5753

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , Zehra İŞ ÜNER
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 907

1

ATIF

0

FAVORİ

907

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , Merve ACIDEMİR, Şevval ULUDAĞ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1423

2

ATIF

1

FAVORİ

1423

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4043

0

ATIF

0

FAVORİ

4043

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz GÜRBÜZTÜRK, Sevda KOÇ AKRAN , Zehra İŞ ÜNER
DOI: 10.18039/ajesi.454652
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1805

0

ATIF

0

FAVORİ

1805

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar: Sevda KOC AKRAN , Burhan UZUM
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 413

0

ATIF

0

FAVORİ

413

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar: Sevda KOÇ AKRAN , İnci KOCAMAN
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3294

3

ATIF

0

FAVORİ

3294

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1668

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda KOÇ , Abdulaziz ÇELİK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2215

0

ATIF

2

FAVORİ

2215

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2022

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oğuz Gürbüztürk** Sevda Koç*** H. Melike Babaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Journal of Education and Future
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

0

ATIF

0

FAVORİ

836

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.