Sevda Koç Akran profil resmi
Sevda Koç Akran Doç. Dr. Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın 40 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 3
40 Yayın
15 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Kurum

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Popüler Yayınları

1

2

2114

Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç , Abdulaziz Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2362

0

2

2362

0

2

1109

0

1

2373

0

1

3821

Yayınlar

0

319

2

1109

1

1996

0

629

Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1561

1

1561

0

2704

0

931

0

749

0

906

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

0

591

1

3821

0

982

1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 761

0

761

0

1917

2

2114

0

370

Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Abdurrahman Koyuncu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2493

1

2493

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2752

0

2752

0

11987

0

1048

0

6572

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

0

1007

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1672

1

1672

0

5138

Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz Gürbüztürk, Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
DOI: 10.18039/ajesi.454652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2247

0

2247

The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar: Sevda Koc Akran , Burhan Uzum
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

0

515

0

4235

0

1767

2

2362

1

2373

0

951

Yayınlar

1

0

312

1

1

1729

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

1

0

591

1

2

2114

1

0

1206

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2752

4

0

2752

Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11987

9

0

11987

1

0

1048

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

1

0

1007

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1672

4

1

1672

Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5138

4

0

5138

Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4235

3

0

4235

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.