Pamukkale University Journal of Education
Cover Image
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Period Tri-annual | Founded: 1996 | Publisher Pamukkale University |

130.798

355.480

Dergimize olan yoğun ilgi ve dergimizin yeniden yapılandırma sürecinden dolayı sistemimiz Ocak 2020 tarihine kadar makale gönderimine kapatılmıştır. Anlayışınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Pamukkale University Journal of Education

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Period Tri-annual | Founded: 1996 | Publisher Pamukkale University |
Cover Image

130.798

355.480

Dergimize olan yoğun ilgi ve dergimizin yeniden yapılandırma sürecinden dolayı sistemimiz Ocak 2020 tarihine kadar makale gönderimine kapatılmıştır. Anlayışınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Volume 46 - Issue 46 - May 2019
  1. Dijital Oyun Popüler mi? Ebeveynlerin Çocukları İçin Oyun Tercihlerinin İncelenmesi
    Pages 1 - 17
    Nesrin Işıkoğlu Erdoğan
  2. Okul Yöneticilerinin Eğitiminde Dijital Olumlu Öyküleme Yönteminin Kullanımına Yönelik Bir Model Önerisi
    Pages 18 - 38
    Songül Karabatak, Dönüş Şengür
  3. Eğitim Fakültelerinin Misyonları Üzerine Bir Araştırma
    Pages 39 - 56
    Yener Akman
  4. Kimya Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna İlişkin Submikroskobik Seviyedeki Anlama Düzeylerinin Çizimlerle Belirlenmesi
    Pages 57 - 87
    Ayşegül Tarkın Çelikkıran, Cemal Gökçe
  5. Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanlarına ve Çalışma Yöntemlerine İlişkin Görüşleri ve Metaforları
    Pages 88 - 107
    Fatma Önen Öztürk, Oya Ağlarcı
  6. Çok Boyutlu Ebeveynlik Stillerini Değerlendirme Ölçeği’nin (ÇESDÖ) (Ebeveyn Formu) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 108 - 131
    Ali Karababa
  7. Biyoloji Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaları: Öğrenme Eksikliğini Tanımlama Ögesi Örneği
    Pages 132 - 149
    Naci Bayrak, Muammer Çalık, Salih Doğan
  8. Öğretmen Adaylarının Bir Öğretmen Eğitimi Simülasyonunun Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Pages 150 - 174
    Dilek Doğan, Mehmet Fatih Yiğit, Arman Alır, Ayça Fidan, Özkan Özbay, Hakan Tüzün
  9. Üniversite Öğrencilerinde Beden İmajı, Öz-Şefkat, Depresif Duygulanım ve Cinsiyet
    Pages 175 - 190
    Öznur Bayar
  10. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resimli Öykü Kitaplarına İlişkin Görüşleri ve Staj Uygulamaları
    Pages 191 - 214
    Emine Kılınçcı, Erol Duran
  11. Kariyer Araştırma Öz-yeterliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 215 - 229
    Fedai Kabadayı, Mustafa Şahin
  12. İlişki Doyumunun Mükemmeliyetçilik ve Güven Aracılığıyla Yordanması
    Pages 230 - 249
    Gözde Şensoy, Esra Asıcı, Fatma Ebru İkiz
  13. Okul Farkındalığı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 250 - 270
    Hilal Büyükgöze, Murat Özdemir
  14. Çevrimiçi Kavram Haritalarının Fen Bilimleri Dersindeki Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
    Pages 271 - 289
    Abdulkadir Karacı, Mehmet Güleç
  15. The Effect of the Item–Attribute Relation on the DINA Model Estimations in the Presence of Missing Data
    Pages 290 - 306
    Ömür Kaya Kalkan, Tahsin Oğuz Başokçu
  16. Mesleki Gelişim Programının Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sınıf İçi Performansına Etkisi: Bilimin Doğası Öğretimi
    Pages 307 - 327
    Gizem Tekin, Nihal Doğan, Serhat İrez, Yalçın Yalaki, Gültekin Çakmakçı
  17. Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    Pages 328 - 348
    Fatma Şaşmaz Ören, Kübranur Sarı
  18. Okul Paydaşları Bağlamında Kamu Okullarındaki Parasal Sorunlar: Fenomenolojik Bir Araştırma
    Pages 349 - 364
    Süleyman Yıldız, Aydın Balyer
  19. Okul Müdürünün Kullandığı Motivasyonel Dil ile Öğretmenin Müdüre Duyduğu Bağlılık Arasındaki İlişki
    Pages 365 - 379
    Selçuk Demir
  20. Yabancılara Türkçe Öğretimi Sertifika Programına Katılan Öğretmenlerin Mültecilere Yönelik Tutumları
    Pages 380 - 393
    Fatih Tanrıkulu
  21. 2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
    Pages 394 - 415
    Aziz İlhan, Recep Aslaner