Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Senem Çolak Yazıcı
Dr. Öğr. Üyesi
Düzce Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-2326-8996
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yapay Zeka (Diğer)
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Düzce Üniversitesi
Popüler Yayınları
Kimya Konularında Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Kullanımını Tezlerinin Betimsel İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1100588
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
ATIF
1
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kimya, Fizik, Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Görüş ve Tutumlarının Teknoloji Kabul Modeline göre Analizi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
,
Mustafa Erkoç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1496347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Grubu Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Yapay Zekâ Kullanma Durumlarının Analizi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
,
Mustafa Erkoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1316144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
0
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri alanlarında ters yüz sınıf modeli yönteminin kullanımını içeren lisansüstü tezlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
,
Barış Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Konularında Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Kullanımını Tezlerinin Betimsel İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1100588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
1
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Analytical Chemistry
Yayınlar
Fen Bilimleri Grubu Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Yapay Zekâ Kullanma Durumlarının Analizi
Yazarlar:
Senem Çolak Yazıcı
,
Mustafa Erkoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1316144
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
1
ATIF
0
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat