Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Aslıhan Kocaman Karoğlu
Aslıhan Kocaman Karoğlu
Prof. Dr.
Gazi üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
17
6
Yayın
10
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-2122-4364
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Kuramları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Gazi üniversitesi
Popüler Yayınları
Toplum 5.0 Sürecinde Türkiye’de Eğitimde Dijital Dönüşüm
Yazarlar:
Aslihan Kocaman Karoğlu
,
Kübra Bal
,
Ercan Çimşir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.815428
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20873
5
ATIF
4
FAVORİ
20873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Elektronik Kitap Konusunda Türkiye’de 2006-2020 Yılları Arasında Tamamlanmış Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşenur Gülmez
,
Aslıhan Kocaman Karoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Toplum 5.0 Sürecinde Türkiye’de Eğitimde Dijital Dönüşüm
Yazarlar:
Aslihan Kocaman Karoğlu
,
Kübra Bal
,
Ercan Çimşir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.815428
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20873
4
FAVORİ
20873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik e-usulsüzlük yapma durumları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Aslihan Kocaman
,
Ayşegül Bakar Çörez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.809323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
,
Bilal Atasoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.330525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5023
0
FAVORİ
5023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu: Dijital Hikâye Anlatımı Üzerine Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9179
0
FAVORİ
9179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM SÜRECİNDE HİKÂYE ANLATMANIN TEKNOLOJİYLE DEĞİŞEN DOĞASI: DİJİTAL HİKÂYE ANLATIMI
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.29277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5016
0
FAVORİ
5016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Toplum 5.0 Sürecinde Türkiye’de Eğitimde Dijital Dönüşüm
Yazarlar:
Aslihan Kocaman Karoğlu
,
Kübra Bal
,
Ercan Çimşir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.815428
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20873
5
ATIF
4
FAVORİ
20873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik e-usulsüzlük yapma durumları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Aslihan Kocaman
,
Ayşegül Bakar Çörez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.809323
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
3
ATIF
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
,
Bilal Atasoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.330525
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5023
5
ATIF
0
FAVORİ
5023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu: Dijital Hikâye Anlatımı Üzerine Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9179
14
ATIF
0
FAVORİ
9179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM SÜRECİNDE HİKÂYE ANLATMANIN TEKNOLOJİYLE DEĞİŞEN DOĞASI: DİJİTAL HİKÂYE ANLATIMI
Yazarlar:
Aslıhan Kocaman-karoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.29277
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5016
15
ATIF
0
FAVORİ
5016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat