Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşin Kaplan Sayı
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
9
5
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-8186-4593
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üstün Zekâlı Çocuklar ve Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu İlişkisi
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.320229
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24219
3
ATIF
2
FAVORİ
24219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çıtır Çıtır Felsefe Kitap Serisinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Burçin Canbaz
,
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.953935
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3478
5
ATIF
2
FAVORİ
3478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE ÖZEL YETENEK TANISI ALMAMIŞ ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
, Semra Ataman, Sinem Vatanartıran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894226
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
ATIF
1
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring the Needs and Profiles of Gifted Children: An Analysis of WISC-R Results and Test Administrators' Recommendations
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
,
Savaş Akgül
,
Nüket Afat
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kıbrıs Türk Psikiyatri ve Psikoloji Dergisi
DOI: 10.35365/ctjpp.2025.1.05
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çıtır Çıtır Felsefe Kitap Serisinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Burçin Canbaz
,
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.953935
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3478
2
FAVORİ
3478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE ÖZEL YETENEK TANISI ALMAMIŞ ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
, Semra Ataman, Sinem Vatanartıran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894226
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
1
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı Çocuklar ve Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu İlişkisi
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.320229
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24219
2
FAVORİ
24219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTELER TARAFINDAN AÇILAN LİSE YAZ OKULU PROGRAMLARININ ÖĞRENME STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.509639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Kıbrıs Türk Psikiyatri ve Psikoloji Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Çıtır Çıtır Felsefe Kitap Serisinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Burçin Canbaz
,
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.953935
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3478
5
ATIF
2
FAVORİ
3478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı Çocuklar ve Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu İlişkisi
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.320229
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24219
3
ATIF
2
FAVORİ
24219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTELER TARAFINDAN AÇILAN LİSE YAZ OKULU PROGRAMLARININ ÖĞRENME STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşin Kaplan Sayı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.509639
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
1
ATIF
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat