Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Doğanay Koç
Uzman
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
9
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN YARATICILIK DÜZEYLERİ İLE BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yıldız Güven
,
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-584103
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3231
2
ATIF
1
FAVORİ
3231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi Veren Resimli Fen Kitapları ile Uygulanan Fen Etkinliklerinin 60-72 Aylık Çocukların 21. Yüzyıl Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1357082
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
ATIF
1
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Fene İlişkin Şemalarının İncelenmesi: Bilişsel Harita Örneği
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1276920
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Yapılan Deneylerin Yapılış Şekline, Amacına ve Zamanına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1510197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
112
0
FAVORİ
112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Temalı Alan Gezisi Yapma Durumlarının Sınıf Yönetimi Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1296073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Non-Fiction Science Picture Books for Pre-School Children
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1246919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1364311
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi Veren Resimli Fen Kitapları ile Uygulanan Fen Etkinliklerinin 60-72 Aylık Çocukların 21. Yüzyıl Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1357082
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
1
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Çocuk Kitapları ile Bilime Yolculuk Öğretmen Eğitim Programı” nın 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
,
Gülden Uyanık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1110609
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Okul Öncesi Öğretmeninin Eğitim-Öğretim Dönemi İçerisinde Uyguladığı Etkinlik Planlarında Fen-Bilim Eğitimine Yer Verme Durumunun İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1252649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN YARATICILIK DÜZEYLERİ İLE BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yıldız Güven
,
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-584103
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3231
1
FAVORİ
3231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
“Çocuk Kitapları ile Bilime Yolculuk Öğretmen Eğitim Programı” nın 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
,
Gülden Uyanık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1110609
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
1
ATIF
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Okul Öncesi Öğretmeninin Eğitim-Öğretim Dönemi İçerisinde Uyguladığı Etkinlik Planlarında Fen-Bilim Eğitimine Yer Verme Durumunun İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1252649
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
2
ATIF
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN YARATICILIK DÜZEYLERİ İLE BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yıldız Güven
,
Esra Doğanay Koç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-584103
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3231
2
ATIF
1
FAVORİ
3231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat