Ferdi BİŞKİN Dr. Öğr. Üyesi Necmettin Erbakan Üniversitesi Turizm Fakültesi
Yayın 4 Atıf 1 Hakemlik 2
4 Yayın
1 Atıf
2 Hakemlik
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Reklam Tüketici Davranışları

Biyografi

Dr. Ferdi Bişkin, Selçuk Üniversitesi’nde işletme bölümünü bitirdikten sonra aynı üniversitenin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı’nda Araştırma Görevlisi oldu. “Markanın Pazarlama Açısından Önemi ve Tüketici Tercihleri-Memnuniyeti Çerçevesinde Otomobil Sahipleri Üzerinde Bir Araştırma” başlıklı teziyle yüksek lisansını, “Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Araştırması” isimli teziyle de 2011 yılında doktorasını tamamladı. 2012 yılında, Genel Kurmay Başkanlığı Harp Akademileri Komutanlığı Stratejik Araştırmalar Enstitüsü’nde, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği’nde bulundu. Aynı enstitünün uluslararası bilimsel dergisi olan Güvenlik Stratejileri Dergisi'nde Yayın Kurulu Üyeliği yaptı. “Reklam, Sinema ve Müzik Sektörlerinde Bilinçdışı Yönlendirme” konusunda seminerler vermiştir. Aynı konuda yazdığı “Subliminal A.Ş. Tüket-İtaat Et” isimli kitabı Elma Yayınevi tarafından 2014 yılında yayınlanmıştır. 2015 yılında yayınlanan “Kitap Kahve Kırımızı Kalem” isimli kitabı yine Elma Yayınevi tarafından yayınlanmıştır. Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi konularında çeşitli dergilerde yayınlanmış makaleleri ve kongrelerde sunduğu bildirileri bulunmaktadır. Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri-Misafir Memnuniyeti, İnovasyon, Takım Çalışması, Sunum Teknikleri konularında çalışmalar yürütmektedir. Halen, Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

Kurum

Necmettin Erbakan Üniversitesi Turizm Fakültesi
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.