Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hüseyin Anılan
Hüseyin Anılan
Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yayın
3
Hakemlik
13
TR Dizin Atıf
49
3
Yayın
13
Hakemlik
49
TR Dizin Atıf
0000-0001-7201-7467
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Gözüyle Kaynaştırma Eğitimi Gerçeği*
Yazarlar:
Hüseyin Anılan
, Gamze Kayacan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8006
0
ATIF
3
FAVORİ
8006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Kalınkol
,
Hüseyin Anılan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
232
0
FAVORİ
232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Anılan
, Kübra Özgan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.621543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözüyle Kaynaştırma Eğitimi Gerçeği*
Yazarlar:
Hüseyin Anılan
, Gamze Kayacan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8006
3
FAVORİ
8006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat