Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Aydemir
Doç. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
39
11
Yayın
7
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
0000-0002-3073-9194
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
SINIF ÖĞRETMENİ̇ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ̇ ARASINDAKİ̇ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ̇
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
ATIF
1
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye ve Azerbaycan İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Ömer Varol Palancıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1131101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETİŞKİNLERE YÖNELİK MOBİL OKURYAZARLIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Hasan Aydemir
,
Mert Şen
,
Fatih Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1097781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Meslek ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonların Belirlenmesi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.884962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Tuğrul Gökmen Şahin
,
Mert Şen
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1006027
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Son Sınıf Öğrencilerinin İnternet Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi (Adıyaman İli Örneği)
Yazarlar:
Mehmet Gültekin
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.875881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
0
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.883126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
0
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
,
Gökhan Coşanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.824081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ̇ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ̇ ARASINDAKİ̇ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ̇
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
1
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim Araç-Gereçleri Kullanım Düzeyleri
Yazarlar:
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
0
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Burhan Akpınar,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
181
0
FAVORİ
181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1131101
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
1
ATIF
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Tuğrul Gökmen Şahin
,
Mert Şen
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1006027
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
5
ATIF
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.883126
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
5
ATIF
0
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
,
Gökhan Coşanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.824081
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
6
ATIF
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat