Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan İskender
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
8
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0001-7124-8220
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Edebiyatı
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayınlar
8. Sınıf Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hakan İskender
,
Volkan Selçuk
,
Abdulkadir Yurduseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ FABLLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR ÇÖZÜMLEME
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2905
0
FAVORİ
2905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Günlük Türünün Türkçe Öğretiminde Kullanım Olanakları Üzerine Bir Değerlendirme: Zlata’nın Günlüğü Örneği
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5088
0
FAVORİ
5088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DiSTOPİK ROMANLARIN GENÇLİK EDEBİYATINDAKİ YERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.298129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
0
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI’NDA BULUNAN 7. SINIF TÜRKÇE DERSİ VİDEOLARININ İLKÖĞRETİM TÜRKÇE DERSİ (6, 7, 8. SINIFLAR) ÖĞRETİM PROGRAMIYLA UYUMU
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1700
0
FAVORİ
1700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korku Türünün Dünya Çocuk Edebiyatındaki Yeri ve Türk Çocuk Edebiyatında Yaygın Olmamasının Nedenleri
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.44001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4157
0
FAVORİ
4157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 6. Sınıf Düzeyindeki Hazırlık Çalışmalarını Uygulama Durumları Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hakan İskender
,
Erhan Durukan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188339
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
0
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Yapı Düzeyindeki Değişimlerin Öğrencilerin Metni Anlamalarına ilişkin Görüşleri Üzerine Etkisi / The Effect of Changes in Microstructure Level on the Views of Students on Their Reading Comprehension
Yazarlar:
Hakan İskender
,
Fadime Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5696
0
FAVORİ
5696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
DiSTOPİK ROMANLARIN GENÇLİK EDEBİYATINDAKİ YERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Hakan İskender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.298129
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
2
ATIF
0
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 6. Sınıf Düzeyindeki Hazırlık Çalışmalarını Uygulama Durumları Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hakan İskender
,
Erhan Durukan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188339
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
1
ATIF
0
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat