Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlbilge Dökme
Prof. Dr.
Gazı University
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
12
8
Yayın
4
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Gazı University
Popüler Yayınları
Fen Eğitiminde Kullanılan STEM Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Eren
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1080617
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3116
6
ATIF
1
FAVORİ
3116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and validation of STEM motivation scale for middle school students
Yazarlar:
Arif Açıksöz
,
İlbilge Dökme
,
Emine Önen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1401339
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
2
ATIF
1
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of studies on artificial intelligence and chatbots in the context of secondary school science course: content analysis
Yazarlar:
Taner Yılmaz
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Computers and Informatics
DOI: 10.62189/ci.1454407
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
ATIF
1
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Experiences from a Workshop to Improve Teacher Training with the University Robotics STEM Community
Yazarlar:
Emine Eren
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1632204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
135
0
FAVORİ
135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BilgeCan Bot: Fen Eğitiminde Başarıyı ve İlgiyi Artırmaya Yönelik Yapay Zeka Destekli Olmayan Bir Ödev Destek Aracı
Yazarlar:
Taner Yılmaz
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2025 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.1726783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilik Becerilerine İlişkin Algı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Handan Kılınçaslan
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1715357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of studies on artificial intelligence and chatbots in the context of secondary school science course: content analysis
Yazarlar:
Taner Yılmaz
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Computers and Informatics
DOI: 10.62189/ci.1454407
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
1
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and validation of STEM motivation scale for middle school students
Yazarlar:
Arif Açıksöz
,
İlbilge Dökme
,
Emine Önen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1401339
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
1
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ROL KİMLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emine Eren
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1366457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan STEM Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Eren
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1080617
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3116
1
FAVORİ
3116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE KAPSAMINDA FEN OKURYAZARLIĞI: BETİMSEL BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Handan Kılınçaslan
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.943835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2566
0
FAVORİ
2566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Computers and Informatics
El-Cezeri
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of STEAM Education
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Development and validation of STEM motivation scale for middle school students
Yazarlar:
Arif Açıksöz
,
İlbilge Dökme
,
Emine Önen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1401339
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
2
ATIF
1
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan STEM Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Eren
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1080617
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3116
6
ATIF
1
FAVORİ
3116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE KAPSAMINDA FEN OKURYAZARLIĞI: BETİMSEL BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Handan Kılınçaslan
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.943835
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2566
4
ATIF
0
FAVORİ
2566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI