Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Erol
Dr. Öğretim Görevlisi
Namık Kemal Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
7
9
Yayın
15
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0001-8531-6001
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Okul Öncesi Eğitim
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Zihinsel Engelli Eğitimi
Yükseköğretim Politikaları
Yükseköğretim Yönetimi
Eğitim Politikası
Kurum
Namık Kemal Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkiye’de eğitim ekonomisi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Alpaydın
,
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292105
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5233
13
ATIF
1
FAVORİ
5233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf İçi Öğretim Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
ATIF
1
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Sürecinde Eğitime Devam Eden Öğrencilerin Sınav Kaygısı ve Psikolojik Sağlamlıklarının Karma Metodoloji ile İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Özge Erduran Tekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.936008
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
1
ATIF
1
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Yöneticilerinin Belirlenmesinde “Liyakat İlkesi”
Yazarlar:
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
0
ATIF
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Düzeyleri ile Okulların Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Semih Çayak
,
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
ATIF
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Düzeyleri ile Okulların Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Semih Çayak
,
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Belirsizlik: Covid-19 Pandemisi Sürecinde ve Sonrasındaki Yeni Dünya Düzeninde Akademisyen Olmak
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Semih Çayak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.843580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Yöneticilerinin Küreselleşme Bağlamında Okullardaki Eğitim Teknolojileri ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Semih Çayak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.959224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Sürecinde Eğitime Devam Eden Öğrencilerin Sınav Kaygısı ve Psikolojik Sağlamlıklarının Karma Metodoloji ile İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Özge Erduran Tekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.936008
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
1
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ALAN DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇİŞ
Yazarlar:
İsmail Erol
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.822238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Yöneticilerinin Belirlenmesinde “Liyakat İlkesi”
Yazarlar:
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf İçi Öğretim Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
1
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Kurumlarında Bilimsel Araştırma Destekleri
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Yusuf Alpaydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
426
0
FAVORİ
426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de eğitim ekonomisi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Alpaydın
,
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292105
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5233
1
FAVORİ
5233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
İnsan ve Toplum
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Alanyazın
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Rumeli İslam Araştırmaları Dergisi
Sosyal Bilimler Metinleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Yükseköğretimde Belirsizlik: Covid-19 Pandemisi Sürecinde ve Sonrasındaki Yeni Dünya Düzeninde Akademisyen Olmak
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Semih Çayak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.843580
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
3
ATIF
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Sürecinde Eğitime Devam Eden Öğrencilerin Sınav Kaygısı ve Psikolojik Sağlamlıklarının Karma Metodoloji ile İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Özge Erduran Tekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.936008
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
1
ATIF
1
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ALAN DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇİŞ
Yazarlar:
İsmail Erol
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.822238
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de eğitim ekonomisi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Alpaydın
,
İsmail Erol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292105
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5233
13
ATIF
1
FAVORİ
5233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat