avatar
Kutan Koruyan Dr. Öğr. Üyesi DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
Yayın 12 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 3
12 Yayın
17 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Uzaktan Algılama Yönetim Bilişim Sistemleri Bulut Bilişim Makine Öğrenme (Diğer) Yapay Zeka Doğal Dil İşleme Bilişim ve Teknoloji Hukuku Maden Mühendisliği Coğrafi Bilgi Sistemleri

Kurum

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Canlı İnternet Yayınları İçin Otomatik Konuşma Tanıma Tekniği Kullanılarak Alt Yazı Oluşturulması
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.31441
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3125

0

1

3125

1

1

991

Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
DOI: 10.5824/ajite.2022.03.004.x
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2068

0

1

2068

1

1

547

Yayınlar

0

108

0

781

Transformer-Based Turkish Automatic Speech Recognition
Yayın Bilgisi: 2024 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1338604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 735

0

735

1

547

BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
Yayın Bilgisi: 2022 , İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47899/ijss.1167719
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3360

0

3360

Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
DOI: 10.5824/ajite.2022.03.004.x
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2068

1

2068

0

949

1

991

YAZILIM TEST SÜRECİNDE DURUM RAPORLAMASINA GENEL BAKIŞ VE YAKLAŞIMLAR
Yazarlar: Beytullah Uzun, Kutan Koruyan
Yayın Bilgisi: 2019 , Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1375

0

1375

1

3125

OCAK TOZLARININ SU SPREYLERİ İLE BASTIRILMASININ MODELLENMESİ
Yazarlar: KUTAN Koruyan , ERCÜMENT Yalçın, MEHMET Polat
Yayın Bilgisi: 2008 , Bilimsel Madencilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

0

693

Yayınlar

1

1

547

BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
Yayın Bilgisi: 2022 , İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47899/ijss.1167719
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3360

4

0

3360

1

1

991

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.