Timur Koparan profil resmi
Timur Koparan ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 57
19 Yayın
7 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
57 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

8

3

1943

Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

7

2

904

0

2

2614

1

1

4466

Yayınlar

0

1189

0

2059

0

584

2

904

1

4466

0

1877

Teaching Game and Simulation Based Probability
DOI: 10.21449/ijate.566563
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3052

0

3052

Olasılık Öğretiminde Simülasyon Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8716

0

8716

İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3869

0

3869

0

1023

0

10669

The Effect of Project Based Learning on the Statistical Literacy Levels of Student 8th Grade
Yazarlar: Timur Koparan , Bülent Güven
DOI: 10.12973/eu-jer.3.3.145
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

0

889

The Effect on the 8th Grade Students’ Attitude towards Statistics of Project Based Learning
Yazarlar: Timur Koparan , Bulent Guven
DOI: 10.12973/eu-jer.3.2.73
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 978

0

978

0

8190

0

1282

İstatistiksel Düşünme Modellerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2128

0

2128

Yayınlar

Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

7

2

904

1

1

4466

8

3

1943

10

0

1877

Teaching Game and Simulation Based Probability
DOI: 10.21449/ijate.566563
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3052

8

0

3052

İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3869

2

0

3869

8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.45537
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

2

0

1023

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.