Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Timur KOPARAN
Timur KOPARAN
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
0000-0002-3174-2387
Yayın
18
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
21
0000-0002-3174-2387
18
Yayın
5
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl ÖZBEY
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
4
ATIF
4
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN VERİ ANALİZİNDE BAĞLAM BİLGİLERİ İLE MATEMATİKSEL/İSTATİSTİKSEL BİLGİLERİNİ KULLANIM ŞEKİLLERİ
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Bülent GÜVEN
,
İlhan KARATAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
0
ATIF
2
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha UZUN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
3
ATIF
2
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Programlamanın Öğrencilerin Fen Bilimlerine Yönelik Başarı, Öz Yeterlilik ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ezgi TAYLAN KOPARAN
,
Bülent YÜKSEL
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
0
ATIF
2
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yükseköğretimde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamından Yansımaların İncelenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1131
0
FAVORİ
1131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sultan KARAGÖZ
,
Ezgi TAYLAN KOPARAN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha UZUN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
2
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Programlamanın Öğrencilerin Fen Bilimlerine Yönelik Başarı, Öz Yeterlilik ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ezgi TAYLAN KOPARAN
,
Bülent YÜKSEL
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
2
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu DURAN UZUN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016
0
FAVORİ
2016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl ÖZBEY
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
4
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mobil Öğrenme İle Desteklenen Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Gül KALELİ YILMAZ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.554184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Game and Simulation Based Probability
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.566563
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1750
0
FAVORİ
1750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Öğretiminde Simülasyon Kullanımı
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6413
0
FAVORİ
6413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2838
0
FAVORİ
2838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN VERİ ANALİZİNDE BAĞLAM BİLGİLERİ İLE MATEMATİKSEL/İSTATİSTİKSEL BİLGİLERİNİ KULLANIM ŞEKİLLERİ
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Bülent GÜVEN
,
İlhan KARATAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
2
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Bülent GÜVEN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.45537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometride Öğrencilerin Şekil ve Kavram Bilgisi Kullanımı
Yazarlar:
Yavuz Karpuz
,
Timur Koparan
, Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8768
0
FAVORİ
8768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Project Based Learning on the Statistical Literacy Levels of Student 8th Grade
Yazarlar:
Timur KOPARAN
, Bülent GÜVEN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.3.145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect on the 8th Grade Students’ Attitude towards Statistics of Project Based Learning
Yazarlar:
Timur KOPARAN
, Bulent GUVEN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.2.73
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7614
0
FAVORİ
7614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel Düşünme Modellerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1284
0
FAVORİ
1284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin İstatistiksel Düşünme Seviyelerindeki Farklılaşma Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Bülent GÜVEN
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha UZUN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
3
ATIF
2
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu DURAN UZUN
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714758
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016
1
ATIF
0
FAVORİ
2016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl ÖZBEY
,
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
4
ATIF
4
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mobil Öğrenme İle Desteklenen Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Gül KALELİ YILMAZ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.554184
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
9
ATIF
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Game and Simulation Based Probability
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.566563
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1750
6
ATIF
0
FAVORİ
1750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2838
2
ATIF
0
FAVORİ
2838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Timur KOPARAN
,
Bülent GÜVEN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.45537
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
ATIF
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat