Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Baştuğ
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
7
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Sinem Güçlüer
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1031441
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
925
1
ATIF
2
FAVORİ
925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin derinlemesine incelenmesi: Bir durum çalışması
Yazarlar:
Gonca Demirtaş Şenel
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.687553
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
1
ATIF
1
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü
Yazarlar:
Ertuğrul Çam
,
Murat Ermiş
,
Aylin Yılmaz Hiğde
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1516711
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
ATIF
1
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü
Yazarlar:
Ertuğrul Çam
,
Murat Ermiş
,
Aylin Yılmaz Hiğde
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1516711
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
1
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL KELİME BİLGİSİ TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Zerrin Akşak Ertaş
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1436667
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derinlemesine Okuma ve Yazma Stratejisi: Kuramsal İncelemeden Uygulama Örneklerine Bir Bakış
Yazarlar:
Arzunur Akman
,
Zeliha Nurdan Baysal
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1173579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Reading Comprehension Problems of Fourth Grade Students
Yazarlar:
Ertuğrul Çam
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Sinem Güçlüer
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1031441
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
925
2
FAVORİ
925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin derinlemesine incelenmesi: Bir durum çalışması
Yazarlar:
Gonca Demirtaş Şenel
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.687553
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
1
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Muhammet Baştuğ
, Şafak Kaman
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2795
0
FAVORİ
2795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Sinem Güçlüer
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1031441
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
925
1
ATIF
2
FAVORİ
925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin derinlemesine incelenmesi: Bir durum çalışması
Yazarlar:
Gonca Demirtaş Şenel
,
Muhammet Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.687553
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
1
ATIF
1
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat