Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Miray Dağyar
Doç. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
20
5
Yayın
18
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
YABANCI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMDE YAŞADIĞI SORUNLARA YÖNELİK BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Aylin Altınışık Akgöz
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1269657
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
ATIF
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YABANCI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMDE YAŞADIĞI SORUNLARA YÖNELİK BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Aylin Altınışık Akgöz
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1269657
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher burnout and demographic variables as predictors of teachers’ enthusiasm
Yazarlar:
Gamze Kasalak
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.40.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK KARİYER FARKINDALIĞI: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Gamze Kasalak
,
Nermin Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.682448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2637
0
FAVORİ
2637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Structural Equation Modelling of Middle School Students’ Metacognitive Awareness, Self-efficacy Beliefs and Foreign Language Learning Anxiety
Yazarlar:
Nihal Yelgeç
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.657172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
0
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN VE AKADEMİK BAŞARILARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARINI YORDAMA GÜCÜ
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-596157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kapadokya Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Teacher burnout and demographic variables as predictors of teachers’ enthusiasm
Yazarlar:
Gamze Kasalak
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.40.9.2
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
9
ATIF
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK KARİYER FARKINDALIĞI: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Gamze Kasalak
,
Nermin Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.682448
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2637
2
ATIF
0
FAVORİ
2637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Structural Equation Modelling of Middle School Students’ Metacognitive Awareness, Self-efficacy Beliefs and Foreign Language Learning Anxiety
Yazarlar:
Nihal Yelgeç
,
Miray Dağyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.657172
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
3
ATIF
0
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN VE AKADEMİK BAŞARILARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARINI YORDAMA GÜCÜ
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-596157
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
6
ATIF
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat