avatar
Miray Baybars Dr. Öğr. Üyesi EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 2
10 Yayın
2 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1293

0

1

1940

0

1

1542

0

1

1441

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1320

1

1

1320

Yayınlar

2

1293

1

1320

1

1940

13)TÜRKİYE'DE KADINLARIN ÜNİVERSİTELER BAĞLAMINDA YETKİ VE KARAR VERME MEKANİZMALARINA KATILIMI
Yazarlar: Nazlı Ayşe Ayyildiz Ünnü, Miray Baybars , Jülide Kesken
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1843

0

1843

1

1441

0

488

NİŞ PAZARLARA ÖZGÜ GLOKAL ÜRÜN STRATEJİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TCHIBO TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: İpek Kazançoğlu, Keti Ventura, Miray Baybars , Rezan Tatlıdil
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2522

1

2522

Editörlük
Ege Akademik Bakış Dergisi
Ege Akademik Bakış Dergisi
Editör , Alan Editörü , Dil Editörü

Yayınlar

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1320

1

1

1320

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.