avatar
Miray Baybars Dr. Öğr. Üyesi EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 2
10 Yayın
2 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1225

0

1

1238

0

1

1438

NİŞ PAZARLARA ÖZGÜ GLOKAL ÜRÜN STRATEJİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TCHIBO TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: İpek Kazançoğlu, Keti Ventura, Miray Baybars , Rezan Tatlıdil
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2332

0

1

2332

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1223

1

1

1223

Yayınlar

2

1225

1

1223

0

1874

13)TÜRKİYE'DE KADINLARIN ÜNİVERSİTELER BAĞLAMINDA YETKİ VE KARAR VERME MEKANİZMALARINA KATILIMI
Yazarlar: Nazlı Ayşe Ayyildiz Ünnü, Miray Baybars , Jülide Kesken
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1761

0

1761

1

1238

0

454

NİŞ PAZARLARA ÖZGÜ GLOKAL ÜRÜN STRATEJİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TCHIBO TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: İpek Kazançoğlu, Keti Ventura, Miray Baybars , Rezan Tatlıdil
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2332

1

2332

Editörlük
Ege Academic Review
Ege Academic Review
Editör , Alan Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği

Yayınlar

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1223

1

1

1223

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.