Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Münevver Subaşı
Doç. Dr.
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
5
7
Yayın
15
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-6777-6995
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Mesleki Eğitim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: HATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745381
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
2
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The role of teachers’ autonomy support, involvement, and structure support on students’ collective engagement in science classes: An observational study
Yazarlar:
Münevver Subaşı
,
Gülşen Koçak
,
Yasemin Taş
,
Sundus Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1099080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study
Yazarlar:
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.767783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.806463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: HATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745381
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Esra Mindivanlı Akdoğan
, Gülşen Koçak,
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4759
0
FAVORİ
4759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi
Yazarlar:
Münevver Subaşı
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Hedef Yönelimlerinin Sınıf Ortamı Hedef Algıları ile Yordanması
Yazarlar:
Münevver Subaşı
,
Yasemin Taş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.283048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1169
0
FAVORİ
1169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Educational Academic Research
EKEV Akademi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study
Yazarlar:
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.767783
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
1
ATIF
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.806463
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
1
ATIF
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: HATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745381
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
2
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi
Yazarlar:
Münevver Subaşı
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373417
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
2
ATIF
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Hedef Yönelimlerinin Sınıf Ortamı Hedef Algıları ile Yordanması
Yazarlar:
Münevver Subaşı
,
Yasemin Taş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.283048
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1169
2
ATIF
0
FAVORİ
1169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat