Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Emin Mısır
Dr. Öğr. Üyesi
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
5
5
Yayın
16
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-4689-6856
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yer Kabuğunun Gizemi Ünitesinin Öğretiminde STEM Temelli Yaklaşımın Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kayahan İnce
,
Muhammet Emin Mısır
, Mehmet Ali Küpeli, Asuman Fırat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3381
0
ATIF
1
FAVORİ
3381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI KONUSUNUN SOSYOBİLİMSEL BİR KONU OLARAK ELE ALINMA DURUMU
Yazarlar:
Muhammet Emin Mısır
,
Eda Demirhan
,
Canan Laçin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1479519
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
95
0
FAVORİ
95
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Middle-School Students’ Perceptions of History of Science
Yazarlar:
Muhammet Emin Mısır
,
Onur Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.807577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
Yazarlar:
Canan Laçin-şimşek
,
Aysun Öztuna-kaplan
,
Alper Çorapçıgil
,
Muhammet Emin Mısır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3065
0
FAVORİ
3065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yer Kabuğunun Gizemi Ünitesinin Öğretiminde STEM Temelli Yaklaşımın Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kayahan İnce
,
Muhammet Emin Mısır
, Mehmet Ali Küpeli, Asuman Fırat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3381
1
FAVORİ
3381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Emin Mısır
, Canan Laçin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.422926
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of STEAM Education
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of STEAM Education
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
Yazarlar:
Canan Laçin-şimşek
,
Aysun Öztuna-kaplan
,
Alper Çorapçıgil
,
Muhammet Emin Mısır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2204
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3065
5
ATIF
0
FAVORİ
3065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Emin Mısır
, Canan Laçin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.422926
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
6
ATIF
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat