Muteber Burunsuz profil resmi
Muteber Burunsuz Doç. HİTİT ÜNİVERSİTESİ, GÜZEL SANATLAR TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ, RESİM BÖLÜMÜ
Yayın 5 Hakemlik 6
5 Yayın
6 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Sanat ve Edebiyat Güzel Sanatlar Resim Görsel Kültür

Kurum

HİTİT ÜNİVERSİTESİ, GÜZEL SANATLAR TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ, RESİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

POSTMODERN SANATTA ESER VE KAVRAM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yayın Bilgisi: 2020 , Yıldız Journal of Art and Design
DOI: 10.47481/yjad.741865
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6745

0

2

6745

Plastik Sanatlarda İfadeci Yaklaşımda Beliren Yeni Algılama ve Figüratif Süreçler
Yayın Bilgisi: 2015 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.83256
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 337

0

1

337

ALTERNATİF BİÇİMLENDİRME TAVRI VE MALZEME KULLANIMIYLA ANTONI TÀPIES
DOI: 10.22252/ijca.749378
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 854

0

1

854

YEREL SANAT ANLAYIŞIN TEMSİLCİSİ TURGUT ZAİM’İN ESERLERİNDE FOLKLORİK ÖĞELER ÜZERİNE ÇÖZÜMLEMELER
Yayın Bilgisi: 2024 , Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.18603/sanatvetasarim.1371140
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 237

0

1

237

Yayınlar

YEREL SANAT ANLAYIŞIN TEMSİLCİSİ TURGUT ZAİM’İN ESERLERİNDE FOLKLORİK ÖĞELER ÜZERİNE ÇÖZÜMLEMELER
Yayın Bilgisi: 2024 , Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.18603/sanatvetasarim.1371140
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 237

1

237

“ISLATMA-LEKELEME” TEKNİĞİYLE GELİŞEN HELEN FRANKENTHALER ESERLERİNDE BOYA VE YÜZEY KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2023 , Sanat Yazıları
DOI: 10.61742/sanatyazilari.1311286
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 406

0

406

POSTMODERN SANATTA ESER VE KAVRAM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yayın Bilgisi: 2020 , Yıldız Journal of Art and Design
DOI: 10.47481/yjad.741865
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6745

2

6745

ALTERNATİF BİÇİMLENDİRME TAVRI VE MALZEME KULLANIMIYLA ANTONI TÀPIES
DOI: 10.22252/ijca.749378
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 854

1

854

Plastik Sanatlarda İfadeci Yaklaşımda Beliren Yeni Algılama ve Figüratif Süreçler
Yayın Bilgisi: 2015 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.83256
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 337

1

337

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.