Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ogün Çakır
Dr.
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
10
7
Yayın
3
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0003-4423-4821
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Kurum
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2024 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Öğrenme Çıktılarının 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010
0
ATIF
1
FAVORİ
2010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İstanbul ve Valensiya’dan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Statüye İlişkin Görüşleri: Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Ogün Çakır
Yayın Bilgisi: 2025 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
103
0
FAVORİ
103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Öğrenme Çıktılarının 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010
1
FAVORİ
2010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Soru ve Etkinliklerin 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: 10.53046/ijotem.1470706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERDEM AHLAKINDAN KARAKTER EĞİTİMİNE: MAKBUL İNSAN YETİŞTİRMENİN KISA TARİHİ
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1207331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
0
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİŞİLİĞİN AHLAKİ YÖNÜNE FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ: İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formal Drama Uygulamalı Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Empati Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Zeliha Nurdan Baysal
,
Funda İnan-yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.441204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Harflerin Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
, Gülsen Aslantaş Arslan, Midrabi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Academic Knowledge
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Soru ve Etkinliklerin 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: 10.53046/ijotem.1470706
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
1
ATIF
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formal Drama Uygulamalı Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Empati Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Zeliha Nurdan Baysal
,
Funda İnan-yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.441204
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
3
ATIF
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Harflerin Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ogün Çakır
, Gülsen Aslantaş Arslan, Midrabi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2140
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
6
ATIF
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat