Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Özcan Erkan Akgün
Özcan Erkan Akgün
Prof. Dr.
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
300
6
Yayın
4
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
300
TR Dizin Atıf
0000-0002-6486-0486
36456896500
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğrenme Kuramları
Öğretim Tasarımı
Lisans ve Lisansüstü Eğitim Programlarının Akretitasyonu
Kurum
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Relationship between Game Addiction and Gamification User Types
Yazarlar:
Murat Topal
,
Mehmet Barış Horzum
,
Özcan Erkan Akgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1247713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojik Danışmanların Özel Eğitim Öz Yeterlik Algıları ve Özel Gereksinimi Olan Bireylere Yönelik Tutumları
Yazarlar:
İlknur Nurkan
,
Yeşim Güleç Aslan
,
Özcan Erkan Akgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1322115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Program Development Model for Information Technologies Curriculum in Secondary Schools
Yazarlar:
Ebru Albayrak
,
Özcan Erkan Akgün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.109.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırma için Kullanıcı Tipleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Özcan Erkan Akgün
,
Murat Topal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.379139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2372
0
FAVORİ
2372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yeterliliklerinin Danışman Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi: Kuzey Kıbrıs Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Özcan Erkan Akgün
,
Selime Güntaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.365103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10275
0
FAVORİ
10275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK EĞİTİM AMAÇLI İNTERNET KULLANIMI ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özcan Erkan Akgün
,
Murat Topal
,
İbrahim Duman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Family Counseling and Education
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Kurul Üyeliği
İstanbul Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Sağlık Bilimleri Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
A Program Development Model for Information Technologies Curriculum in Secondary Schools
Yazarlar:
Ebru Albayrak
,
Özcan Erkan Akgün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.109.9.5
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
1
ATIF
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırma için Kullanıcı Tipleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Özcan Erkan Akgün
,
Murat Topal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.379139
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2372
10
ATIF
0
FAVORİ
2372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yeterliliklerinin Danışman Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi: Kuzey Kıbrıs Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Özcan Erkan Akgün
,
Selime Güntaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.365103
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10275
6
ATIF
0
FAVORİ
10275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat