Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sibel Öztürk Demir
Öğretim Görevlisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
13
6
Yayın
0
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
0000-0002-8820-8281
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Yükseköğretim Yönetimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3499
0
ATIF
1
FAVORİ
3499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Narsist Liderlik Tarzının Örgütsel Sinizm Üzerindeki Etkilerine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Yazarlar:
Sibel Öztürk Demir
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1507328
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
128
0
FAVORİ
128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Çevrim İçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk, Memnuniyet ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Öztürk Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1129155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.940750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.852145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
0
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mikro Direniş Stratejileri
Yazarlar:
Fatih Çetin
,
Emel Zengin
,
Çiğdem Altun
,
Sibel Demir
,
İlknur Şentürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.808998
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3499
1
FAVORİ
3499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu University Journal of Education Faculty
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrencilerin Çevrim İçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk, Memnuniyet ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Öztürk Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1129155
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
2
ATIF
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.940750
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
4
ATIF
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.852145
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
7
ATIF
0
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat