Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba İnci
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
30
8
Yayın
2
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
ATIF
2
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4874
7
ATIF
1
FAVORİ
4874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1035298
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
1
ATIF
1
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMİ İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGISI ARASINDAKİ KORELASYON: PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1035441
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
928
0
FAVORİ
928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1035298
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
1
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
2
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4874
1
FAVORİ
4874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNİN TEKNOLOJİ ENTEGRASYONUNA KATKISI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Zühal Çubukçu,
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Kağan Kırcaburun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2363
0
FAVORİ
2363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Asım Arı
,
Zühal Çubukçu
,
Pınar Girmen
,
Esra Eren
, Ayşe Dönmez, Burak Yılmaz,
Elif Aydoğdu Özoğlu
,
Tuğba İnci
, Yasir Armağan,
Zeynep Akın
, Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.01124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Asım Arı
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2145
0
FAVORİ
2145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Asya Studies
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Geography and Geography Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMİ İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGISI ARASINDAKİ KORELASYON: PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1035441
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
928
1
ATIF
0
FAVORİ
928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1035298
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
1
ATIF
1
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4874
7
ATIF
1
FAVORİ
4874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Asım Arı
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2145
20
ATIF
0
FAVORİ
2145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI