Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zuhal Cubukcu
Yayın
13
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
16
13
Yayın
0
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
3
ATIF
3
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
3
ATIF
2
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3410
7
ATIF
1
FAVORİ
3410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
ATIF
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
1
ATIF
1
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
1
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMİ İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGISI ARASINDAKİ KORELASYON: PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1035441
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
542
0
FAVORİ
542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1035298
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
1
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
3
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
2
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3410
1
FAVORİ
3410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Bulut Teknolojisi Kullanımlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3496
0
FAVORİ
3496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Entegre Program Modeline Göre Tasarlanan Bir Dersin Uygulanabilirlik ve Etkililik Yönünden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zühal Çubukçu
,
Zeynep Akın-demircan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ/ZEKALI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN YERİ
Yazarlar:
Zühal Çubukçu
,
Şule Betül Tosuntaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4980
0
FAVORİ
4980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' OPINIONS TOWARD MOBILE TECHNOLOGIES WITHIN THE FRAME OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
Yazarlar:
Zuhal Çubukçu
,
Şule Betül Tosuntaş
,
Kağan Kırcaburun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Asım Arı
,
Zühal Çubukçu
,
Pınar Girmen
,
Esra Eren
, Ayşe Dönmez, Burak Yılmaz,
Elif Aydoğdu Özoğlu
,
Tuğba İnci
, Yasir Armağan,
Zeynep Akın
, Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.01124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Zühal Çubukçu
, Ayşe Dönmez
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2118
0
FAVORİ
2118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Öğretim Dergisi
Asya Studies
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Kastamonu Education Journal
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin Rolü
Yazarlar:
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.910531
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
1
ATIF
1
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
3
ATIF
3
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
3
ATIF
2
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3410
7
ATIF
1
FAVORİ
3410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Bulut Teknolojisi Kullanımlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555091
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3496
2
ATIF
0
FAVORİ
3496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat