Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Taşkın
Doç. Dr.
GAZI UNIV
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
8
8
Yayın
4
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-8738-0012
57205392913
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Drama
nitel araştırma
içerik analizi
Kurum
GAZI UNIV
Yayınlar
FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938903
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Epistemological Beliefs of Physics Teachers According to Different Variables
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.668594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMİN DOĞASI KONULU MAKALELERİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-794024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Konulu Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik Analizi
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
0
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.648820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Dengedeki İletkenler ve Elektrik Alan Çizgileri Konusundaki Bilgilerinin Çizim Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
, Pervin Ünlü Yavaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültelerine Getirilmiş Olan Başarı Sırası Sınırlamasının Öğrenci Niteliğini Artırmaya Etkisi: Gazi Fizik Öğretmenliği Örneği
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
,
Mustafa Karadağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.407751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
,
Selma Moğol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938903
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
1
ATIF
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Epistemological Beliefs of Physics Teachers According to Different Variables
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.668594
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
ATIF
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMİN DOĞASI KONULU MAKALELERİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-794024
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
4
ATIF
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.648820
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
4
ATIF
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti
Yazarlar:
Tuğba Taşkın
,
Selma Moğol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356147
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
2
ATIF
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat