Cilt: 14 Sayı: 2, 1.06.2009

Yıl: 2009

Makaleler

 

5. LİDERLİK DAVRANIŞI VE TOPLUMSAL NORM İLİŞKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

 

6. TEORİK VE FONKSİYONAL AÇIDAN TOPLUMSAL KURUMLAR VE KURUMLARARASI İLİŞKİLER

 

7. FİRMA BÜYÜME PERFORMANSINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

 

8. ANKARA İÇİN OPTİMAL HASTANE YERİ SEÇİMİNİN ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİ İLE MODELLENMESİ

 

9. BİLGİ YÖNETİMİNDE LİDERLİĞİN ROLÜ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR İNCELEME

 

11. MUHASEBE SKANDALLARINDAN KÜRESEL KRİZLERE

 

13. ETİK, KURUMSAL İTİBAR VE KURUMSAL PERFORMANS İLİŞKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK İLK 500 İŞLETME İÇİNDE YAPILMIŞ BİR ARAŞTIRMA

 

16. İL BELEDİYE WEB SİTELERİNİN İŞLEVSELLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

 

18. JENERASYON Y TÜKETİCİLERİ İÇİN MARKA ÇAĞRIŞIMLARI İLE OLUMLU MARKA TUTUMU YARATMAK: MODA PERAKENDECİLİĞİNDE UYGULAMA

 

23. BİLGİ VE TEKNOLOJİ DEĞİŞKENLERİNİN TİCARET HADLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

 

24. İKİNCİ EL OTOMOBİLLERİN GELECEKTEKİ FİYATLARININ YAPAY SİNİR AĞLARI İLE TAHMİN EDİLMESİ

 

28. TÜKETİCİLERİN KIRMIZI ET SATIN ALIM YERLERİ TERCİHLERİNİN ANALİZİ: ANTALYA İLİ ÖRNEĞİ

 

29. STRESİN ÇALIŞANLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BİR ARAŞTIRMA