Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayla Ata Baran
Dr. Öğr. Üyesi
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
2
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
15
2
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0003-0899-0160
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığını Kavrayışlarının Bir Web Tabanlı PISA Eğitimine Katılımları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tangül Uygur Kabael
,
Ayla Ata Baran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1053557
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Prospective Mathematics Teachers’ Conceptual and Procedural Knowledge of Probability
Yazarlar:
Ayla Ata Baran
,
Kürşat Yenilmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Osmangazi Journal of Educational Research
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığını Kavrayışlarının Bir Web Tabanlı PISA Eğitimine Katılımları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tangül Uygur Kabael
,
Ayla Ata Baran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1053557
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
3
ATIF
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat