Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
Doç. Dr.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
38
6
Yayın
14
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
0000-0002-9971-2440
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Popüler Yayınları
Pre-service Teachers' Interaction Tool Preferences in Blended Learning and Their Views on Google Classroom
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1337264
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
ATIF
1
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Low-Visibility, High-Potential Resource in Teachers’ Lifelong Learning: MOOCs
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Teachers' Interaction Tool Preferences in Blended Learning and Their Views on Google Classroom
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1337264
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
1
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conducting Social Studies Course with Distance Education: Reviewing the Literature and Experiences of Classroom Teachers
Yazarlar:
Eyüp Yılmaz
,
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.38.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Can simidi mi kâbus mu? Ebeveynler acil uzaktan eğitim hakkında ne düşünüyor?
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
,
Seher Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1108693
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYADA YARATICI DÜŞÜNME EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN YARATICI DÜŞÜNMEYE YÖNELİK FARKINDALIKLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
,
Serçin Karataş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.371308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Distance and Face-To-Face Students’ Perceptions Towards Distance Education: A Comparative Metaphorical Study
Yazarlar:
Ayse Bagrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.522705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4764
0
FAVORİ
4764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Instructional Technology and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Turkish Online Journal of Distance Education
Editörlük
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Distance Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Can simidi mi kâbus mu? Ebeveynler acil uzaktan eğitim hakkında ne düşünüyor?
Yazarlar:
Ayşe Bağrıacık Yılmaz
,
Seher Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1108693
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
3
ATIF
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Distance and Face-To-Face Students’ Perceptions Towards Distance Education: A Comparative Metaphorical Study
Yazarlar:
Ayse Bagrıacık Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.522705
ATIF
35
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4764
35
ATIF
0
FAVORİ
4764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat