Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Anılan
Doç. Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
16
7
Yayın
8
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Examination of Skill-Based Questions in the Subject Area of the Science Course “Living Things and Life” in Terms of Root Values
Yazarlar:
Nesibe Özkan
,
Burcu Anılan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Universal Academic Research Journal
DOI: 10.55236/tuara.1483624
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Differentiated Instruction in the World and Türkiye through Studies
Yazarlar:
Zeynep Ecem Alkın
,
Burcu Anılan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1487015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
0
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bioeconomy Through the Perspective of Science Teachers
Yazarlar:
Semih Esendemir
,
Burcu Anılan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Basit Araçlarla Yaparak Öğrenme Yöntemi ile Yapılan Deney Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayı ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Burcu Anılan
,
Asiye Berber
, Nurşide Suder
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
0
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Eğitimde Çizgi Filmin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Asiye Berber
,
Burcu Anılan
, İzel Nur Odabaş, Dilan Alkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3069
0
FAVORİ
3069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Serüvenleri
Yazarlar:
Burcu Anılan
, Asiye Berber,
Hüseyin Anılan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.426308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1448
0
FAVORİ
1448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kimya Kavramına İlişkinin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Burcu Anılan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5435
0
FAVORİ
5435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
The Universal Academic Research Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Social Science Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Basit Araçlarla Yaparak Öğrenme Yöntemi ile Yapılan Deney Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayı ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Burcu Anılan
,
Asiye Berber
, Nurşide Suder
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3424
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
3
ATIF
0
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Eğitimde Çizgi Filmin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Asiye Berber
,
Burcu Anılan
, İzel Nur Odabaş, Dilan Alkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548529
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3069
6
ATIF
0
FAVORİ
3069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Serüvenleri
Yazarlar:
Burcu Anılan
, Asiye Berber,
Hüseyin Anılan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.426308
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1448
7
ATIF
0
FAVORİ
1448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat