Dilek Tunalı profil resmi
Dilek Tunalı Prof. Dr. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Film Tasarımı ve Yönetmenliği Bölümü
Yayın 3 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 1
3 Yayın
21 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sinema Tarihi İletişim Kuramları Sinema Sosyolojisi Sinema Film Eleştirisi Film Yapım ve Yönetimi Sinema Kuramları Sinema ve Estetik Sinema-TV Yapım ve Yönetimi Türk Sineması Sinema (Diğer) Sinema ve Kültürel antropoloji sinemada edebiyat uyarlamaları

Kurum

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Film Tasarımı ve Yönetmenliği Bölümü

Popüler Yayınları

Çin Resmindeki Boşluk ve Doluluk Düşüncesinin İlkbahar-Yaz-Sonbahar-Kış-İlkbahar Filminde Anlam Yaratımı Üzerine: Boşluk Doluluktur
Yayın Bilgisi: 2016 , SineFilozofi
DOI: 10.31122/sinefilozofi.681036
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5050

1

2

5050

“Boşluk”un Ontolojisi Olarak Angelopoulos Sineması: Sonsuzluk ve Bir Gün
Yayın Bilgisi: 2021 , SineFilozofi
DOI: 10.31122/sinefilozofi.863996
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2905

0

2

2905

Yayınlar

“Boşluk”un Ontolojisi Olarak Angelopoulos Sineması: Sonsuzluk ve Bir Gün
Yayın Bilgisi: 2021 , SineFilozofi
DOI: 10.31122/sinefilozofi.863996
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2905

2

2905

2

5050

Yayınlar

Çin Resmindeki Boşluk ve Doluluk Düşüncesinin İlkbahar-Yaz-Sonbahar-Kış-İlkbahar Filminde Anlam Yaratımı Üzerine: Boşluk Doluluktur
Yayın Bilgisi: 2016 , SineFilozofi
DOI: 10.31122/sinefilozofi.681036
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5050

1

2

5050