Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Tekel
Yrd. Doç. Dr.
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Yayın
2
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
20
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Yayınlar
İstenmeyen Öğrenci Davranışları: Bir Erkek Lisesi Örneği
Yazarlar:
Esra Tekel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mediating Role of Empathy in the Relationship between Emotional Intelligence and Thinking Styles
Yazarlar:
Hamdi Korkman
,
Esra Tekel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.659376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Contemporary Educational Research
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alanyazın
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Field Education
Language Teaching and Educational Research
Osmangazi Journal of Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Türkiye Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Mediating Role of Empathy in the Relationship between Emotional Intelligence and Thinking Styles
Yazarlar:
Hamdi Korkman
,
Esra Tekel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.659376
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
3
ATIF
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat