avatar
Fatma Selin Sak Dr. Öğr. Üyesi GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU
Yayın 5 Hakemlik 7
5 Yayın
7 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Uzay Mühendisliği Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı

Kurum

GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

592

Passenger Service Quality Perceptions to Star Alliance Airlines
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.1484012
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 161

0

1

161

Havayolu işletmelerinde müşterilerin yaşadıkları kritik olayların incelenmesi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1485298
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67

0

1

67

Yayınlar

Havayolu işletmelerinde müşterilerin yaşadıkları kritik olayların incelenmesi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1485298
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67

1

67

Passenger Service Quality Perceptions to Star Alliance Airlines
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.1484012
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 161

1

161

2

592

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.