Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Fatma Kesik
Fatma Kesik
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
22
6
Yayın
4
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Planlaması
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA
Yayınlar
Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Özdeşleşme Konusunda Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme Çalışması
Yazarlar:
Feyzanur Alkan
,
Fatma Kesik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
127
0
FAVORİ
127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİSİNİN EĞİTİMDE YARATTIĞI BÜYÜK İKİLEM: OKULLAR TEKRAR AÇILMALI MI; KAPALI MI KALMALI?
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Fatma Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Atanmasında Kaotik Dönem ve Etkileri
Yazarlar:
İdris Şahin
,
Fatma Kesik
,
Kadir Beycioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
0
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AVRUPA BİRLİĞİ PROJELERİNE KATILIM GÖSTEREN OKULLARIN SAĞLIĞINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Kesik
, Esergül Balcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2169
0
FAVORİ
2169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminin Eleştirel Pedagoji Perspektifinden Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Kesik
,
Arslan Bayram
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7160
0
FAVORİ
7160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İŞE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Kesik
,
Melike Cömert
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.99916
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3234
0
FAVORİ
3234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Research in Educational Administration and Leadership
Scientific Educational Studies
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
COVID-19 PANDEMİSİNİN EĞİTİMDE YARATTIĞI BÜYÜK İKİLEM: OKULLAR TEKRAR AÇILMALI MI; KAPALI MI KALMALI?
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Fatma Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787806
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
3
ATIF
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Atanmasında Kaotik Dönem ve Etkileri
Yazarlar:
İdris Şahin
,
Fatma Kesik
,
Kadir Beycioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330238
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
2
ATIF
0
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AVRUPA BİRLİĞİ PROJELERİNE KATILIM GÖSTEREN OKULLARIN SAĞLIĞINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Kesik
, Esergül Balcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161318
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2169
2
ATIF
0
FAVORİ
2169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminin Eleştirel Pedagoji Perspektifinden Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Kesik
,
Arslan Bayram
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7160
8
ATIF
0
FAVORİ
7160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İŞE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Kesik
,
Melike Cömert
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.99916
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3234
7
ATIF
0
FAVORİ
3234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat