Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aslı Yurttaş
Dr. Öğr. Üyesi
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
6
Yayın
18
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Ali Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1028940
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
2
ATIF
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Ali Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1028940
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN COVİD-19 SALGINI SÜRESİNCE UZAKTAN EĞİTİM
Yazarlar:
Züleyha Ertan Kantos
,
Aslı Yurttaş
,
Murat Taşdan
,
Zühal Topcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.790341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİSİNİN EĞİTİMDE YARATTIĞI BÜYÜK İKİLEM: OKULLAR TEKRAR AÇILMALI MI; KAPALI MI KALMALI?
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Fatma Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar
Yazarlar:
Züleyha Ertan Kantos
,
Aslı Yurttaş
,
Murat Taşdan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.955200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1514
0
FAVORİ
1514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Algılarına Göre Çalışma Arkadaşlarının Sosyal Kaytarma Davranışları (İzmir-Bayraklı Örneği) / Levels of Social Loafing Behaviors of Cooworkers according to the Perceptions of Teachers (İzmir-Bayraklı Sample)
Yazarlar: Suzan Yıldırım,
Ali Aksu
,
Aslı Yurttaş
,
Ferdane Denkçi-akkaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.631192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
0
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Ali Aksu
,
Nejat İra
, Münevver Yalçınkaya,
Aslı Yurttaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2637
0
FAVORİ
2637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Eğitim Bilimleri Tematik Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Baskent University Journal of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Instructional Technology and Lifelong Learning
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Ali Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1028940
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
2
ATIF
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN COVİD-19 SALGINI SÜRESİNCE UZAKTAN EĞİTİM
Yazarlar:
Züleyha Ertan Kantos
,
Aslı Yurttaş
,
Murat Taşdan
,
Zühal Topcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.790341
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
ATIF
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİSİNİN EĞİTİMDE YARATTIĞI BÜYÜK İKİLEM: OKULLAR TEKRAR AÇILMALI MI; KAPALI MI KALMALI?
Yazarlar:
Aslı Yurttaş
,
Fatma Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787806
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
4
ATIF
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat