Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gül Güler
Doç.
Trakya Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
45
10
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0001-8626-4901
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Kurum
Trakya Üniversitesi
Yayınlar
INVESTIGATION OF PRESERVICE TEACHERS’ METAPHORIC PERCEPTIONS REGARDING THE MEASUREMENT AND EVALUATION TOOLS IN DISTANCE EDUCATION
Yazarlar:
Yesim Ozansak Topcu
,
Buket Karadag
,
Gul Guler
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1412573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Gün Öğretime Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development of An Attitude Scale Towards Full-Day Schooling
Yazarlar:
Gül Güler
,
Summani Avalır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1349523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇARPIK DAĞILIMLARDA FAKTÖR SAYISI BELİRLEME YÖNTEMLERİNİN PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gül Güler
,
Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1357828
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
0
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Bibliometric Analysis on Power Analysis Studies
Yazarlar:
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1343984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of type I error and power rates in procedures used determining test dimensionality
Yazarlar:
Gül Güler
,
Nükhet Çıkrıkçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1059628
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hak Arama Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Püren Akçay
,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.809356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2002-2018 Yılları Arasında Geliştirilen Tutum Ölçeklerinin Ölçek Geliştirme Süreci Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Güler
,
Cansu Ayan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.658488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ETKİLİ OKUL ALGILARI VE MESLEKİ AİDİYET DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Gül Güler
, Rahime Nükhet Çıkrıkçı,
Püren Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.56791-585931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2111
0
FAVORİ
2111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
, Zeynep Türk,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.488344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3386
0
FAVORİ
3386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yıllara Göre PISA Matematik Okuryazarlığının Öğrenci Ve Okul Özellikleri İle İlişkisinin Aşamalı Doğrusal Modeller İle Analizi
Yazarlar:
Ersoy Karabay
,
Ahmet Yıldırım
,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3363
0
FAVORİ
3363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de 2002-2018 Yılları Arasında Geliştirilen Tutum Ölçeklerinin Ölçek Geliştirme Süreci Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Güler
,
Cansu Ayan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.658488
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
5
ATIF
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ETKİLİ OKUL ALGILARI VE MESLEKİ AİDİYET DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Gül Güler
, Rahime Nükhet Çıkrıkçı,
Püren Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.56791-585931
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2111
2
ATIF
0
FAVORİ
2111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
, Zeynep Türk,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.488344
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3386
4
ATIF
0
FAVORİ
3386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat