Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İhsan Topcu
Doç.
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
17
6
Yayın
21
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
İhsan Topcu
,
Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.652611
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
9
ATIF
2
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi / Teachers’ Views on the Supportive and Training Courses in Turkish Education System
Yazarlar:
İhsan Topcu
, Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.645227
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2430
8
ATIF
1
FAVORİ
2430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarına Katılan Öğrencilerin Ortaöğretimde Düzenlenen Bu Fuarlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
İhsan Topcu
, Turgay Kumru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
273
0
FAVORİ
273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
İhsan Topcu
,
Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.652611
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
2
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi / Teachers’ Views on the Supportive and Training Courses in Turkish Education System
Yazarlar:
İhsan Topcu
, Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.645227
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2430
1
FAVORİ
2430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Bir Bilim İnsanı Olarak Fuat Sezgin’in Disiplin Anlayışı ve Bilime Katkıları
Yazarlar:
İhsan Topcu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
0
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa Birliği Eğitim Programlarından Erasmus Programına Katılan Akademisyenlerin İzlenimleri
Yazarlar:
İhsan Topcu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
POLİTEKNİK EĞİTİMİN ORTAYA ÇIKIŞI VE UYGULAMALARI
Yazarlar: Prof.dr.battal Aslan,
İhsan Topçu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5072
0
FAVORİ
5072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
İhsan Topcu
,
Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.652611
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
9
ATIF
2
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi / Teachers’ Views on the Supportive and Training Courses in Turkish Education System
Yazarlar:
İhsan Topcu
, Mustafa Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.645227
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2430
8
ATIF
1
FAVORİ
2430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat