Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Lütfi İncikabı
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
6
8
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şirin Okay,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.536105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ KESİRLERE İLİŞKİN SORULARIN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tahir Özer,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3259
0
FAVORİ
3259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Kepceoğlu
,
Lütfi İncikabı
,
Uğur Küçükoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2841
0
FAVORİ
2841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Ramazan Uysal
,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12096
0
FAVORİ
12096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SON DÖNEM ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KONU İÇERİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ramazan Uysal
,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12422
0
FAVORİ
12422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Lütfi İncikabı
,
Abdullah Çağri Biber
,
Oktay Mercimek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.67923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1498
0
FAVORİ
1498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Seventh Grade Students’ Performances on Conceptual, Procedural and Graphical Problems Regarding Circles
Yazarlar:
Lütfi İncikabı
,
Abdullah Biber
, Mujdat Takıcak, Semiha Bayam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.30388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Fen Ders Kitaplarının TIMSS Çerçevesine Göre Analizi
Yazarlar:
Murat Pektaş
,
Lütfi İncikabı
,
Ömer Yaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.08288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Kastamonu Eğitim Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şirin Okay,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.536105
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
1
ATIF
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Lütfi İncikabı
,
Abdullah Çağri Biber
,
Oktay Mercimek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.67923
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1498
2
ATIF
0
FAVORİ
1498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Fen Ders Kitaplarının TIMSS Çerçevesine Göre Analizi
Yazarlar:
Murat Pektaş
,
Lütfi İncikabı
,
Ömer Yaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.08288
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
3
ATIF
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat