Abdullah Çağrı BİBER Prof. Dr. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 25 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 2
25 Yayın
9 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

1950

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2481

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1576

4

ATIF

1

FAVORİ

1576

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

342

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

112

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Values in Turkish High School Mathematics Textbooks
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.1004395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 257

0

FAVORİ

257

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

342

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

403

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1576

1

FAVORİ

1576

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Raşit GÜZEL, Abdullah Çağrı BİBER
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2464
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1307

0

FAVORİ

1307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2481

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

360

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arası İlişkilendirmeler
Yazarlar: Semahat İNCİKABI, Abdullah Çağrı BİBER
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415690
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2789

0

FAVORİ

2789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1950

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1649

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2830

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

934

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3066

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of 8th Grade Students’ Knowledge about Linear Equations
DOI: 10.30703/cije.321339
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 942

0

FAVORİ

942

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1576

4

ATIF

1

FAVORİ

1576

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Raşit GÜZEL, Abdullah Çağrı BİBER
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2464
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1307

1

ATIF

0

FAVORİ

1307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arası İlişkilendirmeler
Yazarlar: Semahat İNCİKABI, Abdullah Çağrı BİBER
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415690
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2789

3

ATIF

0

FAVORİ

2789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1649

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2830

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin 5E Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri
DOI: 10.17556/jef.02989
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3066

5

ATIF

0

FAVORİ

3066

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of 8th Grade Students’ Knowledge about Linear Equations
DOI: 10.30703/cije.321339
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 942

1

ATIF

0

FAVORİ

942

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.