Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Lutfi İncikabı
Prof. Dr.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
94
6
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
94
TR Dizin Atıf
0000-0002-7912-780X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ MATEMATİK İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİ: BAĞLANTILI DERS KİTAPLARI
Yazarlar:
Murat Pektaş
,
Musa Sadak
,
Lutfi İncikabı
,
Beyza Kayabaşı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
ATIF
2
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Amerika Eğitim Sistemlerinde 60-72 Aylıklar İçin Okul Öncesi Matematik Eğitiminin Karşılıklı Analizi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Abdulkadir Tuna
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4778
0
ATIF
1
FAVORİ
4778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ MATEMATİK İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİ: BAĞLANTILI DERS KİTAPLARI
Yazarlar:
Murat Pektaş
,
Musa Sadak
,
Lutfi İncikabı
,
Beyza Kayabaşı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
2
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesir İşlemlerinde Yer Verilen Farklı Temsillere Yönelik Tercihleri ve Tercih Ettikleri Temsillerdeki Başarı Durumları
Yazarlar: Fatma Kara,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions: An Analysis Based on SOLO Taxonomy
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
0
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4631
0
FAVORİ
4631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Amerika Eğitim Sistemlerinde 60-72 Aylıklar İçin Okul Öncesi Matematik Eğitiminin Karşılıklı Analizi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Abdulkadir Tuna
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4778
1
FAVORİ
4778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Changes in the Upper Elementary School (grades 6-8) Geometry Learning Area After the Educational Reform in Turkey
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
, J. Philip Smıth
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions: An Analysis Based on SOLO Taxonomy
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282381
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
1
ATIF
0
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4631
3
ATIF
0
FAVORİ
4631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat