Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feyza Aliustaoğlu
Doç. Dr.
KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
12
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KASTAMONU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Aslıhan Doğdu
,
Havva Özcan
,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
0
ATIF
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Eğitimine Yönelik Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Deneyimleyerek Öğreniyorum: Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve Görüşlerinin Değişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
, Hatice Kübranur Paksoy, Gamze Erdoğan, Tuğçe Atik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1458368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Aslıhan Doğdu
,
Havva Özcan
,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1197895
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
, İrfan Dağdelen, Güler Tuluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1243321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Define- and Drawing-Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
Yazarlar:
Abdullah Çağrı Biber
,
Abdulkadir Tuna
, Samet Korkmaz,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4476
0
FAVORİ
4476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
,
Abdulkadir Tuna
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2999
0
FAVORİ
2999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kastamonu Education Journal
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Kastamonu Education Journal
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4476
3
ATIF
0
FAVORİ
4476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat