Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feyza Aliustaoğlu
Doç. Dr.
KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
4
9
Yayın
16
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KASTAMONU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Aslıhan Doğdu
,
Havva Özcan
,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
0
ATIF
2
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1197895
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
1
ATIF
1
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRNEK MATEMATİK SORULARININ VE LGS’NİN ÇEŞİTLİ KRİTERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
,
Ahmet Kaçar
,
Ayfer Buket Kaya
,
Hümeyra Amine Köroğlu
,
Buse Tunay
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1529686
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
179
0
ATIF
1
FAVORİ
179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yaratıcılık Kaygı Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Oktay Erbay
,
Semahat İncikabı
,
Feyza Aliustaoğlu
,
Lutfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Social Scientific Centered Issues
DOI: 10.71249/ssci.1793460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRNEK MATEMATİK SORULARININ VE LGS’NİN ÇEŞİTLİ KRİTERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
,
Ahmet Kaçar
,
Ayfer Buket Kaya
,
Hümeyra Amine Köroğlu
,
Buse Tunay
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1529686
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
179
1
FAVORİ
179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimine Yönelik Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Deneyimleyerek Öğreniyorum: Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve Görüşlerinin Değişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
, Hatice Kübranur Paksoy, Gamze Erdoğan, Tuğçe Atik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1458368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Aslıhan Doğdu
,
Havva Özcan
,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
2
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1197895
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
1
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
,
İrfan Dağdelen
, Güler Tuluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1243321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1895
0
FAVORİ
1895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Define- and Drawing-Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
Yazarlar:
Abdullah Çağrı Biber
,
Abdulkadir Tuna
, Samet Korkmaz,
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
0
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5040
0
FAVORİ
5040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
,
Abdulkadir Tuna
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3585
0
FAVORİ
3585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Erciyes Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kastamonu Eğitim Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Aliustaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1197895
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
1
ATIF
1
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Lutfi İncikabı
,
Oktay Mercimek
, Perihan Ayanoğlu,
Feyza Aliustaoğlu
, Nurcan Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.54792
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5040
3
ATIF
0
FAVORİ
5040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI