Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ziya Argün
Yayın
16
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
19
16
Yayın
1
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5238
5
ATIF
3
FAVORİ
5238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Derya Kasap Erdal,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.947139
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2413
0
ATIF
2
FAVORİ
2413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4701
7
ATIF
1
FAVORİ
4701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2951
0
ATIF
1
FAVORİ
2951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rituals and Explorations in Students’ Mathematical Discourses: The Case of Polynomial Inequalities
Yazarlar:
Tuba Akçakoca
,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.11.11.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliğinden Etkilenen Bir Öğrenciyle Koordinat Sisteminin İnşasına İlişkin Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1343644
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Derya Kasap Erdal,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.947139
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2413
2
FAVORİ
2413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkindaki Anlayişlari Ve Ürettikleri Materyaller
Yazarlar:
Emine Nur Ünveren Bilgiç
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.951308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilerin Kesir Kavramına İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Bakırcı Saymaz
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1397
0
FAVORİ
1397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Geometri Öğrenme Alanında Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Birnaz Kanbur Tekerek
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
0
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5238
3
FAVORİ
5238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2951
1
FAVORİ
2951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yansıma Dönüşümü Hakkındaki Matematiksel Söylemlerinin Öğretim Bağlamında Gelişimi
Yazarlar:
Elçin Emre Akdoğan
, Beste Güçler,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışları
Yazarlar:
Dilşad Güven
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.537618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
0
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4701
1
FAVORİ
4701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Yanlış Cevaplara Verdikleri Dönütlerin Öğrenci Özsaygıları Üzerindeki Rolü
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3204
0
FAVORİ
3204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
Yazarlar:
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları Kavram Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024
0
FAVORİ
2024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8015
0
FAVORİ
8015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Yazma” Tekniğinin Kullanımına İlişkin Ortaöğretim Matematik Öğretmen
Yazarlar:
Handan Demircioglu
,
Ziya Argün
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
0
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5238
5
ATIF
3
FAVORİ
5238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yansıma Dönüşümü Hakkındaki Matematiksel Söylemlerinin Öğretim Bağlamında Gelişimi
Yazarlar:
Elçin Emre Akdoğan
, Beste Güçler,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679338
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
3
ATIF
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışları
Yazarlar:
Dilşad Güven
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.537618
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
1
ATIF
0
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4701
7
ATIF
1
FAVORİ
4701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları Kavram Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000133
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024
3
ATIF
0
FAVORİ
2024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat