Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İrem Namlı Altıntaş
Doç. Dr.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
1
7
Yayın
13
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer)
Kurum
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Yabancı Uyruklu Üniversite Öğrencilerinin Türk Kimliği ve Vatandaşlığı ile İlgili Algı ve Deneyimleri
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
,
Elif Alkar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.736918
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanındaki Eylem Araştırması Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
, Zeynep Koçak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hermeneutik ve Nitel Araştırma İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
, Cemil Can Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleşmiş Milletler Çocuk Haklar Bildirgesi Bağlamında Çocuk Edebiyatı: Dağdaki Kaynak Romanı Örneği
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
,
Dilek Ünveren Tüzün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
0
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER ALANINDA VATANDAŞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN NİTEL ARAŞTIRMALARIN ANALİZİ (2010-2020)
Yazarlar:
Çiğdem Kozaner Yenigül
,
İrem Namlı Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ziya Gökalp’in Türkçülük Düşüncesinin Milli Tarih Ders Kitaplarına Yansıması
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
,
Zafer Gölen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.753343
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peer Assessment and Active Learning Experiences of Social Studies Teacher Candidates
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
,
Hüseyin Karaaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.615716
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Turkish History Education Journal
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Iğdır Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Journal of Innovative Research in Social Studies
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ziya Gökalp’in Türkçülük Düşüncesinin Milli Tarih Ders Kitaplarına Yansıması
Yazarlar:
İrem Namlı Altıntaş
,
Zafer Gölen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.753343
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
1
ATIF
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat