avatar
Leyla Şentürk Özer Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.
Yayın 7 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 15
7 Yayın
11 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.

Popüler Yayınları

0

1

1277

Türkçe ve Yabancı Dilde Marka İsmi Kullanılmasının Algılanan Kalite ve Satın Alma İsteğine Etkisi
Yazarlar: Leyla Özer , Beyza Gültekin , Sinem Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyoekonomi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1686

0

1

1686

15

1

5329

0

1

4142

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 705

0

1

705

Yayınlar

1

338

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 705

1

705

1

1686

1

1277

1

4142

Yayınlar

15

1

5329

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.