avatar
Leyla Şentürk Özer Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.
Yayın 6 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 14
6 Yayın
10 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.

Popüler Yayınları

0

1

1222

Türkçe ve Yabancı Dilde Marka İsmi Kullanılmasının Algılanan Kalite ve Satın Alma İsteğine Etkisi
Yazarlar: Leyla Özer , Beyza Gültekin , Sinem Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyoekonomi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1616

0

1

1616

14

1

5005

0

1

4063

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

0

1

591

Yayınlar

1

237

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

1

591

1

1616

1

1222

1

4063

Yayınlar

14

1

5005

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.