avatar
Leyla Şentürk Özer Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.
Yayın 6 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 15
6 Yayın
11 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.

Popüler Yayınları

0

1

1253

Türkçe ve Yabancı Dilde Marka İsmi Kullanılmasının Algılanan Kalite ve Satın Alma İsteğine Etkisi
Yazarlar: Leyla Özer , Beyza Gültekin , Sinem Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyoekonomi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1655

0

1

1655

15

1

5183

0

1

4091

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 633

0

1

633

Yayınlar

1

278

Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2023.03.12
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 633

1

633

1

1655

1

1253

1

4091

Yayınlar

15

1

5183

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.