Melih Dikmen profil resmi
Melih Dikmen Öğretim Görevlisi FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 41
19 Yayın
9 Hakemlik
41 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme

Kurum

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1506

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2121

1

1

2121

20

1

5758

Öğretmen adaylarının öğretme motivasyonu: Bir karma yöntem çalışması
DOI: 10.30900/kafkasegt.951038
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 709

2

1

709

Yayınlar

Eğitimde Oyunlaştırmanın Bibliyometrik Haritalandırılması
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 418

0

418

0

1987

Bilinçli Farkındalık, Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarı: Algılanan Stres Düzeyi Önemli Mi?
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.945678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1408

0

1408

0

1004

Öğretmen adaylarının öğretme motivasyonu: Bir karma yöntem çalışması
DOI: 10.30900/kafkasegt.951038
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 709

1

709

0

703

0

769

1

5758

0

323

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2121

1

2121

1

1506

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2098

0

2098

0

1585

0

1944

0

1871

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBER ZORBALIĞA YÖNELİK DUYARLILIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Melih Dikmen , Adil Çağlar
DOI: 10.18069/firatsbed.346489
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1281

0

1281

Yayınlar

Bilinçli Farkındalık, Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarı: Algılanan Stres Düzeyi Önemli Mi?
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.945678
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1408

2

0

1408

4

0

1004

Öğretmen adaylarının öğretme motivasyonu: Bir karma yöntem çalışması
DOI: 10.30900/kafkasegt.951038
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 709

2

1

709

2

0

769

20

1

5758

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2121

1

1

2121

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2098

2

0

2098

2

0

6434

4

0

1944

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBER ZORBALIĞA YÖNELİK DUYARLILIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Melih Dikmen , Adil Çağlar
DOI: 10.18069/firatsbed.346489
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1281

2

0

1281

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.