Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülfem Muşlu Kaygısız
Doç. Dr.
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
12
8
Yayın
10
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim Fen ve Okul Öncesi Eğitim Programlarındaki Kazanımların Çevre Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2854
0
ATIF
3
FAVORİ
2854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
2
ATIF
2
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
ATIF
1
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
2
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarına, Olumlu Davranışlarına ve Çevre Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.679596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
1
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen ve Okul Öncesi Eğitim Programlarındaki Kazanımların Çevre Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2854
3
FAVORİ
2854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalığı, Çevre Davranışı ve Çevre Eğitimine İlişkin Özyeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
, Elif Benzer,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.542612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3658
0
FAVORİ
3658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Becerileri İle Bilgi Kaynaklarının Güvenilirliklerini Değerlendirmeleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Canan Dilek Eren
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
, Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.411783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Dünya Barışıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Canan Dilek Eren
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
, Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Benzer
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Fatma Melike Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.286360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5832
0
FAVORİ
5832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
2
ATIF
2
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarına, Olumlu Davranışlarına ve Çevre Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.679596
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
2
ATIF
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalığı, Çevre Davranışı ve Çevre Eğitimine İlişkin Özyeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
, Elif Benzer,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.542612
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3658
4
ATIF
0
FAVORİ
3658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Becerileri İle Bilgi Kaynaklarının Güvenilirliklerini Değerlendirmeleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Canan Dilek Eren
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
, Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.411783
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Benzer
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Fatma Melike Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.286360
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5832
3
ATIF
0
FAVORİ
5832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat