avatar
Mustafa Ülker Dr. Öğr. Üyesi ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ
Yayın 4 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 54
4 Yayın
15 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
54 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Gastronomi Sürdürülebilir Turizm Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi Yiyecek ve İçecek Gastronomi Turizmi Gastronomi Yiyecek ve İçecek restoran hizmet hataları hizmet telafileri planlı davranış teorisi adalet teorisi

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

2

3

1312

酒店业员工对工作场所流言蜚语的看法
DOI: 10.31822/jomat.2024-9-1-37
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

1

1

1004

Yayınlar

Do Customer Complaints Differ by Restaurant Types? Evidence from Online Reviews
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2024.10.1.1372793
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 169

0

169

酒店业员工对工作场所流言蜚语的看法
DOI: 10.31822/jomat.2024-9-1-37
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

1

1004

3

1312

Yiyecek Tüketimi Kapsamında Kültürel Değerler ve Yiyecek Harcamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Kurtuluş Karamustafa, Mustafa Ülker , Reha Kılıçhan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 942

0

942

Yayınlar

酒店业员工对工作场所流言蜚语的看法
DOI: 10.31822/jomat.2024-9-1-37
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

1

1

1004

2

3

1312

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.