avatar
Mustafa Ülker Dr. Öğr. Üyesi ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 57
5 Yayın
19 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
57 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Pazarlaması Gastronomi Turizm Yönetimi Turizm Yiyecek ve İçecek Sürdürülebilir Turizm Gastronomi Turizmi Gastronomi Yiyecek ve İçecek restoran hizmet hataları hizmet telafileri planlı davranış teorisi adalet teorisi

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

2

3

1635

1

1

1662

Do Customer Complaints Differ by Restaurant Types? Evidence from Online Reviews
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2024.10.1.1372793
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

0

1

752

0

1

640

Yayınlar

1

640

Do Customer Complaints Differ by Restaurant Types? Evidence from Online Reviews
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2024.10.1.1372793
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

1

752

1

1662

3

1635

Yiyecek Tüketimi Kapsamında Kültürel Değerler ve Yiyecek Harcamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Kurtuluş Karamustafa, Mustafa Ülker , Reha Kılıçhan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

0

1275

Yayınlar

1

1

1662

2

3

1635

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.