Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nihal Yıldız Yılmaz
Doç. Dr.
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
9
6
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLİMLERİ 3 VE 4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI İLE DERS KİTAPLARININ YER TEMELLİ EĞİTİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Gizem Tabaru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338849
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4794
5
ATIF
1
FAVORİ
4794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Köy Enstitülerine Yönelik Çalışmaların Sistematik İncelemesi
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Seher Esen
,
Osman Akandere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.93
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geographical Education in Primary School Curriculum in Turkey Between 1923-2018
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Ali Meydan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.710465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Kademesindeki Suriyeli Öğrencilerin Eğitim Sürecine İlişkin Ebeveyn Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Mardin İli Örneği
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
, Ahmet Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÇEVRE FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Ayşe Mentiş Taş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.335683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
0
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ 3 VE 4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI İLE DERS KİTAPLARININ YER TEMELLİ EĞİTİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Gizem Tabaru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338849
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4794
1
FAVORİ
4794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKÂ KURAMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Ayşe Mentiş Taş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.336494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
0
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Milli Eğitim Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL ÇEVRE FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Ayşe Mentiş Taş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.335683
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
4
ATIF
0
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ 3 VE 4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI İLE DERS KİTAPLARININ YER TEMELLİ EĞİTİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nihal Yıldız Yılmaz
,
Gizem Tabaru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338849
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4794
5
ATIF
1
FAVORİ
4794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat